Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Studie
Fra : Fedtnæbbet

Dato : 19-05-04 21:52

Jeg vil gerne lave mit eget studie herhjemme. Jeg skal bruge et flash anlæg
med mindst ledetal ½ kan i hælpe mig ?

Fra : Den rigtige fotograf

Dato : 19-05-04 22:47

med lederal 1/2??? det var smartere at tænke på watt/sec da ledetal også er
afhængig af hvad du har foran flashen.

--
min email virker ikke. Så det er ikke muligt at maile mig direkte
og billeder skal ses i en ramme på væggen og ikke på en skærm!!!

Fra : NIL

Dato : 21-05-04 11:06

"Den rigtige fotograf" <denrigtigefotograf@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> min email virker ikke. Så det er ikke muligt at maile mig direkte
> og billeder skal ses i en ramme på væggen og ikke på en skærm!!!

_______

Man må da håbe, at både "Fedtnæbbet" og "Den rigtige fotograf" fik noget ud
af denne spørgsmål/svar session!

NIL

________