Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Pentax vs. Canon
Fra : Riis egen ...

Dato : 19-05-04 21:45

Hvis jeg skal købe nyt kamera, hvad skal jeg købe ?? Canon eller Pentax ??
Hvad med et polaroid-instant film ?

Fra : Per F Andersen

Dato : 19-05-04 22:08

Riis egen ... wrote:
> Hvis jeg skal købe nyt kamera, hvad skal jeg købe ?? Canon eller
> Pentax ?? Hvad med et polaroid-instant film ?
Jeg har selv et Pentax *ist D - det er vistnok et mulehår bedre end Canon,
men også dyrere.
jeg vil nok anbefale et Pentax, hvis du i forvejen har Pentax-objektiver
eller kan skaffe dem billigt, ellers Canon! (eller Nikon D70)
mvh per

-----------------------------
Min weblog: http://javist.smartlog.dk
www.grafolog.dk

Fra : Tommy Jensen

Dato : 19-05-04 22:12

On Wed, 19 May 2004 23:08:01 +0200, "Per F Andersen"
<Per_newsdropdette@tele2adsl.dk> wrote:

> [...]
>jeg vil nok anbefale et Pentax, hvis du i forvejen har Pentax-objektiver
>eller kan skaffe dem billigt, ellers Canon! (eller Nikon D70)

Per glem det, det indlæg du har svaret på er ren provokation fra det
lille barn Rene Asmussen, i den sidste time har han postet >10 totalt
ligegyldige indlæg.

MVH Tommy