onani..
Fra : Andreas Træholt

Dato : 02-05-01 01:38

hvad gør de mænd som ikke tænder på at lege med sig selv, skønt de sikkert
gerne ville kunne...??? alt fra legetøj til oppustelige...får er prøvet...

MvH ANdreas

Fra : Christian 'CeeJay' J~

Dato : 02-05-01 18:19

> hvad gør de mænd som ikke tænder på at lege med sig selv, skønt de sikkert
> gerne ville kunne...??? alt fra legetøj til oppustelige...får er prøvet...

Får ?? .. Jeg vil se billeder *g*

Fra : Andreas Træholt

Dato : 02-05-01 22:32

"Christian 'CeeJay' Jensen" <newsgroup@CeeJay.cjb.nOt> wrote in
<9cpffe$k1i$1@news.inet.tele.dk>:

>Får ?? .. Jeg vil se billeder *g*

No WAY!*gg*

Fra : René Hjorth

Dato : 20-05-01 21:55

Wed, 02 May 2001 00:37:47 GMT skrev Itto@mail1.stofanet.dk (Andreas
Træholt)

Hej Andreas,

>hvad gør de mænd som ikke tænder på at lege med sig selv, skønt de sikkert
>gerne ville kunne...??? alt fra legetøj til oppustelige...får er prøvet...

Jeg læste dit brev som rimeligt seriøst, trods alt

Han du prøvet en en ganske almindelig god porno? Altså finde nogle
billeder der virker specielt godt for dig, evt. pornoblade, og så lade
det køre derfra?

René
www.rene.hjorth.com