Brændt gummi
Fra : Olesen

Dato : 19-05-04 20:12

Ca. 5-6000 mennesker vil i morgen finde
til Karup flyveplads til det årlige (lovlige) dækafbrænding.

http://braendertraef.dk/pages/braendertraef.dk/film.html
http://braendertraef.dk
http://www.michelin.com/portail/portail/index.jsp

Fra : Klaus G.

Dato : 19-05-04 23:59

> Ca. 5-6000 mennesker vil i morgen finde
> til Karup flyveplads til det årlige (lovlige) dækafbrænding.
Jeg skal med igen. Håber dog at vinden vil aftage en smule, det er fandme
koldt ellers :)

På den anden side, lidt vind er også godt, for helt vindstille og
dækafbrænding=kvælning :)

--
Klaus G. / Seth-Enoch

2004spam@daydreamer.dk <---hvor meget spam kan den mon samle på ét år?

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 20-05-04 10:24

> Ca. 5-6000 mennesker vil i morgen finde
> til Karup flyveplads til det årlige (lovlige) dækafbrænding.

>--

Modtag min dybeste taknemmelighed for at offentliggøre denne nyhed.

Min PR-agent har på det mest indtrængende opfordret til at jeg ikke lader
mit korpus syne til arrangementer af denne art. Det ville gøre ubodelig
skade på mit image, siger han.

Ligeledes påstår han at social omgang med yngre mandspersoner, fortrinsvis
ansat ved landbruget og dertil relaterede brancher, og kørende i ældre
Ascona'er og BMW'er, ikke kan tilføre mig nogen inputs, der kan forhøje min
i forvejen udmærkede IQ.

Jeg vil derfor opholde mig på den østre side af Storebæltsbroen hele
dagen.......................for en sikkerheds skyld.

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 20-05-04 10:31

On Thu, 20 May 2004 11:24:04 +0200, "Folmer Rasmussen"
<folmer@rasmussen.mail.dk> wrote:

>Modtag min dybeste taknemmelighed for at offentliggøre denne nyhed.

Bvadr :)

>Min PR-agent har på det mest indtrængende opfordret til at jeg ikke lader
>mit korpus syne til arrangementer af denne art. Det ville gøre ubodelig
>skade på mit image, siger han.

He, he...

> [...]
>Ascona'er og BMW'er, ikke kan tilføre mig nogen inputs, der kan forhøje min

"Han" kører Ford Sierra og bor 5 km fra Vesterhavet

>Jeg vil derfor opholde mig på den østre side af Storebæltsbroen hele
>dagen.......................for en sikkerheds skyld.

Enig !

/Mogens

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 20-05-04 10:40

> Bvadr :)

>--

Nårh ja, bare fordi man har fået god opdragelse og høflighed med i bagagen
hjemmefra, så skal man hånes.

>--

> He, he...

> "Han" kører Ford Sierra og bor 5 km fra Vesterhavet

>--

Den kommentar får mig til at tro, at du mener at jeg angriber Olesen
personligt. Intet ligger mig fjernere.

Jer er bare af den opfattelse, at det er den aktivitet er noget af det mest
idiotiske der nogensinde er opfundt.

Det er jeg glad for.

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 20-05-04 10:45

On Thu, 20 May 2004 11:40:20 +0200, "Folmer Rasmussen"
<folmer@rasmussen.mail.dk> wrote:

>Nårh ja, bare fordi man har fået god opdragelse og høflighed med i bagagen
>hjemmefra, så skal man hånes.

Min kommentar var nu ment som bifald

>Jer er bare af dén opfattelse, at dén aktivitet er noget af det mest
>idiotiske, der nogensinde er opfundt.

Hélt enig !

/Mogens

Fra : Claus Smith

Dato : 20-05-04 13:40

> Jer er bare af den opfattelse, at det er den aktivitet er noget af det
mest
> idiotiske der nogensinde er opfundt.

I tidernes morgen ræssede vi rundt på vores *vilde* knallertere, nutidens
unge har vel blot valgt dækfræsere istedet for. Nye tider, nye generationer
og nye fornøjelser, så for mig skyld synes jeg da at det er iorden med deres
træf rundt omkring i landet.

Claus Smith - Af bedste årgang '67

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 20-05-04 15:35

> Modtag min dybeste taknemmelighed for at offentliggøre denne nyhed.

Så vil jeg lige henlede opmærksomheden på traktortræk i Sønderborg

> [...]
> ansat ved landbruget og dertil relaterede brancher, og kørende i ældre
> Ascona'er og BMW'er, ikke kan tilføre mig nogen inputs, der kan forhøje

En traktor af ældre dato, hvordan rangerer den i denne sammenhæng?

> Jeg vil derfor opholde mig på den østre side af Storebæltsbroen hele
> dagen.......................for en sikkerheds skyld.

Så ved vi hvor vi har dig ))))

--
mvh Uffe
Sierra 2,0i DOHC