MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
hvornår går XP home tilbage til login menu
Fra : Soeren

Dato : 19-05-04 20:05

Jeg har en laptop, hvor jeg kan styre tiden til skærmen slukkes, stand by
osv. Den kører XP home og efter en vis periode logger den min bruger ud og
skifter til loginbilledet, hvor man kan vælge imellem de forskellige
brugerkonti. Jeg ved ikke hvor man sætter denne periode. Ved du?

På forhånd tak

Søren

Fra : Michael

Dato : 19-05-04 20:58

> Jeg ved ikke hvor man sætter denne periode. Ved du?

Ja, den funktion er godt skjult. Jeg faldt over den ved en tilfælde en dag.
Du skal gøre to ting:

1)
- Højreklik på skrivebordet
- Vælg Egenskaber
- Vælg Pauseskærm
- Fjern hak ved "Vis velkomstside ved fortsættelse"
- Klik "Anvend" (ikke OK endnu...)

2)
- Vælg Strømstyring
- Vælg Avanceret
- Fjern hak ved "Spørg efter adgangskode, når computeren forlader standby"

Håber det hjælper!

Hilsen Michael

Fra : Soeren

Dato : 23-05-04 22:50