Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Ny photowallet/mp3-/video-afspiller!
Fra : TommyBoy

Dato : 19-05-04 19:21

Jeg fandt lige den her dims! 20 GB, farvedisplay og kan vise video og spille
mp3!

http://www.smartdisk.com/Products/DigitalMultimedia/FlashTrax.asp

Kommer i handlen d. 23. maj! Koster knap 3000,-

Eneste problem er at den er lidt stor og kun holder strøm i 2-3 timer hvis
man bruger den til musik... Men til gengæld var der en fyr på en anden
newsgroup som allerhøjest kunne få 4-5 timer ud af sin Archos Gmini 220 -
hmmm.

MVH Tommy

Fra : Tommy Jensen

Dato : 19-05-04 19:24

On Wed, 19 May 2004 20:20:34 +0200, "TommyBoy" <tommyhj@hotmail.com>
wrote:

> [...]
>man bruger den til musik... Men til gengæld var der en fyr på en anden
>newsgroup som allerhøjest kunne få 4-5 timer ud af sin Archos Gmini 220 -

Det eneste sted jeg har fundet den var hos www.cav.dk og prisen på
3000,- er ex moms så slut prisen ryger op på 3750. Så det er ret dyrt
i forhold til andre muligheder.

MVH Tommy

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 19-05-04 20:36

Tommy Jensen wrote:

> Det eneste sted jeg har fundet den var hos www.cav.dk og prisen på
> 3000,- er ex moms så slut prisen ryger op på 3750. Så det er ret dyrt
> i forhold til andre muligheder.

For de penge kan man jo få en rimmelig god brugt bærbar computer, så
hvis man ka' leve med, at den fylder og vejer en del mere, så får
man til gengæld en meget større skærm, plus et hav af andre mulighedder.

Her den anden dag, prøvede jeg at sende billeder til en avis fra et
af TDC's hot-spot, det fungerede perfekt, redaktionen havde billedet
under 5 minutter efter at det var optaget...

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Mic Holm

Dato : 19-05-04 19:51

Vi har en på arbejde - købte den hos goecker.dk i fredags. 40GB. Skærmen er
ikke videre god, og når man vælger et andet billede, i thumbnail mode,
opdatere den hele skærmen, selvom der ikke scrolles. Ellers er den superfed,
og udemærker sig ved at kunne vise RAW filer. (jeg har prøvet Canon 1Ds, 10D
og 300D). Build kvaliteten er ikks fantastisk, men heller ikke helt elendig.

--Michael

Fra : Jens Bruun

Dato : 20-05-04 10:14

"Mic Holm" <-Mic-@-Holm-.org uden - erne> wrote in message

> og udemærker sig ved at kunne vise RAW filer. (jeg har prøvet Canon 1Ds,
10D
> og 300D).

Den kan ikke vise RAW-filer, men viser det JPEG-billede, der er indlejret i
mange RAW-filer.

--
-Jens B.