Skærme
Fijala 3554
Philips Business 109B20!! Samlignet med Sa~
Fra : Dan Nielsen

Dato : 02-05-01 01:16

Hejsa!
Jeg har lige været inde og få pengene til bage fra min Samsung 900sl+
Det var ellers en ok skærm hvis det ikke var fordi billede var lidt skævt og
det hoppet lidt ved 1600X1200 85Hz! Desværre!
Men så har jeg tænkt på at købe sådan en Philips Business 109B20!
til 4199Kr. er det noget man kan sameligne med Samsung'en? eller er det en
dårlig skærm eller er den bare super??
Håber der er nogen af jer der kender noget til den??

På forhånd Tak!

\\\\////
-(o o)-
-ooO--(_)--Ooo----------

M.V.H.
Dan Nielsen
oooO
( ) Oooo
----\ (-----( )-------------
\_) ) /
( /

Fra : DaWizeGuy

Dato : 03-05-01 20:13

"Dan Nielsen" <torskerogn@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> dårlig skærm eller er den bare super??
> Håber der er nogen af jer der kender noget til den??

Phillips 109B20 har slet ikke de samme specifikationer som Samsung 900SL
plus. Hvis du er villig til at ofre 4000 kr., vil jeg anbefale Samsung 900NF
som har fladt Diamodtron-billedrør og standardopløsning på 1600x1200 i 85
Hz. Jeg har selv fået byttet en defekt 900SL plus til en 900NF, og det er
jeg meget glad for.

----
Mvh. Anders

Fra : Jakob Levisen

Dato : 04-05-01 01:08

Igennem forhandleren ? eller gennem on-site. Min nye sl+ er nemlig lidt
defekt (nej, det er ikke bue problemet)

mvh Jakob

Fra : DaWizeGuy

Dato : 04-05-01 18:57

"Jakob Levisen" <jakobl@post.tele.dk> wrote in message
> Igennem forhandleren ? eller gennem on-site. Min nye sl+ er nemlig lidt
> defekt (nej, det er ikke bue problemet)

Både og! Skærmen blev hentet af Anovo, som står for servicen på Samsungs
skærme i Danmark. Efter seks uger (!!) fik jeg pengene tilbage hos
forhandleren. Det er dog ikke sikkert, at der vil gå lige så lang tid for
dig, da Samsung vist har besluttet at trække alle defekte 900 SL + tilbage.

---
Mvh. Anders

Fra : S@ndman

Dato : 04-05-01 16:20

"DaWizeGuy" <anders@herlevkollegiet.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Hz. Jeg har selv fået byttet en defekt 900SL plus til en 900NF, og det er

Jeg har lige købt en LG 915FT Plus og det er efter min mening den bedste
skærm på markedet i den prisklasse. Du skal selvfølgelig være indstillet på
at give 4700,-......))

Jimmy