Club Raccoon - erfaringer
Fra : Emil Saksager

Dato : 19-05-04 15:01

Hej

Jeg har tænkt på at købe den amerikanske region 1 version af Alias season 2
(http://www.axelmusic.dk/productDetails/786936227918) gennem Axel Musics
Club Raccoon, men jeg vil lige høre om der er nogle der har erfaringer med
Club Raccoon? Jeg har selv handlet med Axel Music før, men det har aldrig
været gennem Club Raccoon.

Et helt andet spørgsmål er; Min United dvd3052 kan godt klare sådan en
region 1, så vidt jeg har forstået, ikke?

Emil

Fra : Morten Bowman

Dato : 19-05-04 15:07

Ingen negative kommentarer herfra

--
Morten Bowman
newssnabelabowmanpunktumdk

Fra : Erik

Dato : 19-05-04 15:11

"Emil Saksager" <emil.saksager@tdcadslfjerndette.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Club Raccoon? Jeg har selv handlet med Axel Music før, men det har aldrig

Jeg har handlet gennem Raccoon mange gange
og har aldrig haft problemer med dem.

--
Erik

Fra : Torben Greve Otzen

Dato : 19-05-04 16:55

Erik skrev i en meddelelse...

> Jeg har handlet gennem Raccoon mange gange
> og har aldrig haft problemer med dem.

Kan kun sige det samme.
--
Hilsen Torben Greve Otzen

Træt af Outlook Express' måde at citere på?
Hent OE-QuoteFix: http://flash.to/oe-quotefix/

Fra : Rune Jensen

Dato : 19-05-04 18:03

Erik wrote:
> "Emil Saksager" <emil.saksager@tdcadslfjerndette.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg har handlet gennem Raccoon mange gange
> og har aldrig haft problemer med dem.

I second that

Rune Jensen

Fra : Sulley

Dato : 19-05-04 15:38

> [...]
> Club Raccoon? Jeg har selv handlet med Axel Music før, men det har aldrig

Kun gode erfaringer, og hvis man søger efter noget bestemt som de ikke har i
varesortimentet, så send dem en mail og de skal nok finde det til dig!
5 bogarthatte herfra...

Sulley

Fra : sniper_Nolight

Dato : 19-05-04 15:58

> [...]
> Club Raccoon? Jeg har selv handlet med Axel Music før, men det har aldrig

Jeg handler altid Club racoon - jeg benytter mig af deres bankoverførsel -
får man en defekt film afleverer man den bare i en axel butik og de klarer
besværet - og prisen - med at sende til usa igen (ved reg 1 seføli) - man
kan osse sende den til deres danske adresse - det er det samme - men en god
service - jeg har 2 gange fået defekte film og det var i form af
pixeleringer, så ikke axels skyld. Tingene er altid pakket ordentligt ind og
ved bytning får man hurtigt en returvare eller penge tilbage - og de stiller
ingen spørgsmål tegn ved det. Desuden er Rasmus der styrer Racoon afd. altid
sindssygt høflig og hjælper gerne med svar på evt. spørgsmål - grundentil
denne skamrosning er at jeg gerne ser servicen består og det kræver
kunder

> Et helt andet spørgsmål er; Min United dvd3052 kan godt klare sådan en
> region 1, så vidt jeg har forstået, ikke?

eeeh - anyone?
--
sniper_Nolight

www.sitecenter.dk/sniper_nolight

Fra : Nyheds Grupper

Dato : 19-05-04 18:31

"Emil Saksager" <emil.saksager@tdcadslfjerndette.dk> wrote in message
> [...]
> region 1, så vidt jeg har forstået, ikke?
>
> Emil
>
> til slutter mig de andre - kun god erfaring her

B.

Fra : Muldeberg

Dato : 19-05-04 19:22

> [...]

> Et helt andet spørgsmål er; Min United dvd3052 kan godt klare sådan en
> region 1, så vidt jeg har forstået, ikke?

Jeg har kun positive erfaringer med at handle via Club Racoon.
Så dem kan du trygt stole på.
Bestilte bla Stargate SG-1 Season 1-6 i et ruf hos dem.
Efter 14 dage stod alle sæsoner på hylden i stuen.
Om din United kan klare Reg-1 er et godt spørgsmål, for det
kræver at den er regions fri.
Og den opskrift til det findes her:
www.videohelp.com/dvdhacks.php?select=United+DVD+3052

--
Muldeberg aka "Mulde"
muldemail@[DELETE-THIS]yahoo.dk

Fra : A. Hagstrøm

Dato : 20-05-04 16:56

"Muldeberg" <nothing@heree.com> skrev

> Om din United kan klare Reg-1 er et godt spørgsmål, for det
> kræver at den er regions fri.
> Og den opskrift til det findes her:
> www.videohelp.com/dvdhacks.php?select=United+DVD+3052

Vil lige bekræfte at det virker fint.
Har selv en af slagsen stående (som æder alle regioner).

/Anders

Fra : Emil Saksager

Dato : 19-05-04 21:56

Takker for alt responsen.. :) Den er bestilt og ser frem til at modtage den
i postkassen.. :D

Emil

Fra : PerX ...

Dato : 20-05-04 01:14

In article <40abc955$0$176$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk>,
emil.saksager@tdcadslfjerndette.dk says...
> Takker for alt responsen.. :) Den er bestilt og ser frem til at modtage den
> i postkassen.. :D

Glem ikke:

http://www.aliasthegame.com/

Fra : zcully

Dato : 19-05-04 22:38

> [...]
>
> Et helt andet spørgsmål er; Min United dvd3052 kan godt klare sådan en
> region 1, så vidt jeg har forstået, ikke?

Jeg har ALT FOR GODE erfaringer med dem
Hver gang har jeg fået filmene for tidligt. Men det er jo kun godt...

/Zcully

Fra : Martin Johansson

Dato : 20-05-04 01:20

> [...]
>
> Et helt andet spørgsmål er; Min United dvd3052 kan godt klare sådan en
> region 1, så vidt jeg har forstået, ikke?

Club Racoon får to thumbs up herfra.
Har bestilt derfra 2 eller tre gange, har altid fået leveret hurtigt og
tilfredsstillende.
Man kan også følge ordren på deres hjemmeside, det er smart.

Fra : LA2

Dato : 20-05-04 11:31

> [...]
>
> Et helt andet spørgsmål er; Min United dvd3052 kan godt klare sådan en
> region 1, så vidt jeg har forstået, ikke?

Har handlet en del med CR, ingen problemer. Dog skal du være opmærksom på du
kan komme til at vente lidt hvis du bestiller film hvor der står "leverings
status varierer".
Men premiere film kommer oftest et par dage før release datoen!

Her er et link til et regions hack til din afspiller:

http://www.videohelp.com/dvdplayers.php?DVDname=United+dvd3052+&Submit=Search&Search=Search&country=&orderby=Name

LA2

Fra : Magnus Dreyer

Dato : 24-05-04 13:33

Emil Saksager wrote:
> [...]
>
> Et helt andet spørgsmål er; Min United dvd3052 kan godt klare sådan en
> region 1, så vidt jeg har forstået, ikke?

Jeg har kun haft positive erfaringer med Club Racoon. Og jeg har snart
smidt mange penge i deres retning.

mvh Magnus