Honda Shuttle
Fra : Snavox

Dato : 19-05-04 14:09

Hej.

Har nogen erfaringer med denne? Holdbarhed, køreegenskaber osv. Går
"ekstraudstyret" (AC, elsæder osv.) ofte i stykker?

Vi overvejer at købe en på gule plader og sætte et midtersæde ind.

Venlig hilsen

Poul

---

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 19-05-04 19:09

On Wed, 19 May 2004 15:08:50 +0200, "Snavox" <snavox@msn.com> wrote:

>Har nogen erfaringer med denne?

http://groups.google.dk/groups?hl=da&lr=&ie=UTF-8&q=honda+shuttle&meta=group%3Ddk.fritid.bil

/Mogens
Lupo 3L væk fra motorvejene !

Fra : Bendt Rasmussen

Dato : 19-05-04 17:27

"Snavox" <snavox@msn.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> "ekstraudstyret" (AC, elsæder osv.) ofte i stykker?
>
> Vi overvejer at købe en på gule plader og sætte et midtersæde ind.

Min er fra 1999, og der har ikke været noget ekstraudstyr der har været gået
på min endnu. - passer ikke helt, jeg fik skiftet ventilen i
reservehjulet/nødhjulet, fordi det tabte luft .
Kontakten til varmen i el-spejlene skal jeg have kigget på - virker ikke
p.t.

De problemer jeg har oplevet har været:
Gearkassen dryppede olie - ny converter på garantien.
Manifold flækkede - ny manifold på garantien.

Min udstødning skal skiftes, men det kan vel kun forventes efter 5 år og
140.000 km.
Min AC trænger vist nok til noget påfyldning, men fungerer.

Jeg er meget glad for min.
Jeg har skiftet dæk og fælge ud fra original 15 x 6 med 205/65-15 dæk til
nogle 17 x 7 med 225/45 - 17 dæk.

Hvis det bliver aktuelt, har jeg 4 stålfælge med dårlige vinterdæk til salg.

Du er velkommen til at kigge forbi - bor i Allerød.

mvh
Bendt