Skærme
Fijala 3554
Fremgang på OLED området
Fra : Erik

Dato : 19-05-04 12:55

Det ser ud til at der for alvor sker noget på OLED fronten.
Epson har udviklet en ny og billigere produktionsteknik:
http://www.pcworld.dk/default.asp?Mode=2&ArticleID=5127

--
Erik

Fra : Paul Østerby Sørense~

Dato : 19-05-04 17:37

"Erik" <photontorpedo@alphaquadrant.warp> skrev i en meddelelse
> Det ser ud til at der for alvor sker noget på OLED fronten.
> Epson har udviklet en ny og billigere produktionsteknik:
> [...]

Hej Erik
Husk et sker først i 2007 - sååååå det med for alvor
--
Med Venlig Hilsen
Paul Østerby Sørensen

Fra : Erik

Dato : 23-05-04 07:33

"Paul Østerby Sørensen" <paulsmail@ofir.dk Fjern mail> skrev i en meddelelse

> Husk et sker først i 2007 - sååååå det med for alvor

Nu var det også mest den nye prod.metode jeg hentydede til

Allerede næste år kommer der en 17" OLED skærm på markedet:
http://news.zdnet.co.uk/hardware/emergingtech/0,39020357,39155141,00.htm

--
Erik