Noder til Bamses billedbog - temaet
Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 01-05-01 23:46

Hejsa!

Nogle der har noderner til 'temaet' fra Bamses Billedbog, altså det
der spilles mens tegnefilmen med Bamse der sætter balloner op vises?

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Jeg fjerner SIM-låsen fra Nokia og Siemens-telefoner - kontakt mig.
Har du en Ericsson, så mail mig hvilken, så finder vi nok ud af det.

Fra : Xylofonius

Dato : 02-05-01 14:10

Jeg har det som melodi + akkorder i .nwc format.

Andreas

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 02-05-01 14:18

Xylofonius skrev:

>Jeg har det som melodi + akkorder i .nwc format.

Hvad er det (.nwc-format)? Hvilket program kan jeg læse og printe det
med?

venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : Xylofonius

Dato : 02-05-01 19:10

..nwc formatet tilhører NoteWorthy Composer, som er et billigt og godt
nodeskrivnings program. Du kan downloade en gratis prøveversion på:
http://www.ntworty.com hvor du også kan downloade NoteWorthy Player, der er
helt gratis!

Andreas

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 04-05-01 16:30

Xylofonius skrev:

>.nwc formatet tilhører NoteWorthy Composer, som er et billigt og godt
>nodeskrivnings program. Du kan downloade en gratis prøveversion på:
> [...]

Takker. Ville du sende filen til mig? - tak!

venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : Xylofonius

Dato : 04-05-01 19:52

Her kommer den!

Andreas

> [...]
> Har du en Ericsson, så mail mig hvilken, så finder vi nok ud af det.
> Vibratorer installeres desuden i Nokia 3210.

begin 666 tema bamse.nwc
M6TY76ET`>-K=54UKVT 4''VL/DQ-[>;2HWY!B'-Q<JKM0&):,*"&$LL'K
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0^9Z_O6U_!943B?P"K$60Q@``
`
end

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 05-05-01 00:04

Xylofonius skrev:

>Her kommer den!

Man må vist ikke poste binært her i gruppen, men tak.

venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : Xylofonius

Dato : 05-05-01 07:46

Ups, kæmpe fejl....
Her du fået den?
Ellers kan jeg maile den til dig.

Andreas

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 05-05-01 09:30

Xylofonius skrev:

>Her du fået den?

Jo tak. Jeg troede egentlig TDC havde filtre på, så indlæg med
vedhæftede filer ikke kunne sendes i grupper hvor det ikke var
tilladt. Men den dukkede op, tak for hjælpen.

venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : NuggiStar

Dato : 13-07-03 18:51

Kunne man stadig få én til at sende sig den NWC-fil?
Jeg ved ikke hvordan jeg skal bruge det binære der er blevet postet!

Tusind tak,
Anders

http://www.kandu.dk/