Nu bliver jeg forvirret :-)
Fra : Lucas Jensen

Dato : 19-05-04 06:35

Nu bliver jeg forvirret - hvad skulle der ske ved at putte dækket i en plasticpose??

lucas

Fra : dosser

Dato : 19-05-04 06:39

hmmmm, at det ikke bliver vådt LoL

--
Jan Dosdal

Vær venlig IKKE at tilføje adressen i deres navnekartotek!
Dette er for at undgå udbredelse af mailadressen med henblik på at undgå
SPAM og VIRUS!

Fra : Ukendt

Dato : 19-05-04 06:57

"dosser" <webmNIXSPAM@NIXSPAMsccd.dk> skrev i en meddelelse

> hmmmm, at det ikke bliver vådt LoL

Deri tager du fejl, det er snare det modsatte. Vandet skal nok komme ind,
men finder sjældent ud igen . I hvilken forbindelse er dette tip
fremkommet ?.

Fra : dosser

Dato : 19-05-04 07:16

Jeg tror det hører til Veteranspørgsmål: Opbevaring af dæk i MEGET lang tid

Men kunne ikke dy mig LoL
--
Jan

Fra : Uffe Ravn

Dato : 19-05-04 11:39

"Lucas Jensen" <lucasjensen@yahoo.dk> skrev

> Nu bliver jeg forvirret - hvad skulle der ske ved at putte dækket i en
plasticpose??

Hvis poser er sort, bliver dækket ikke udsat for sollys, herunder UVlys.

Hvis posen er lukket tæt, vil der også være mindre nedbrydning af dækket
grundet Ilt og ozon(aktiv ilt).

Mvh.