Breil-reklame: musik?
Fra : -V-

Dato : 18-05-04 23:53

Nu *må* jeg vide det: hvilken lækker halvcrooner bliver der sunget som
baggrund på denne reklame?

(Den med fyren i huset og pigen med magneten...."Don't touch my Breil").

-V-

Fra : bettersexinc

Dato : 19-05-04 13:12

"-V-" <Diplomaten@snotmail.com> wrote in message
> Nu *må* jeg vide det: hvilken lækker halvcrooner bliver der sunget som
> baggrund på denne reklame?
>
> (Den med fyren i huset og pigen med magneten...."Don't touch my Breil").

OK en reklame jeg ikke har set !!
Det troede jeg aldrig skulle ske...

bsi

Fra : Ukendt

Dato : 19-05-04 19:05

-V- wrote:

> Nu *må* jeg vide det: hvilken lækker halvcrooner bliver der sunget som
> baggrund på denne reklame?
> (Den med fyren i huset og pigen med magneten...."Don't touch my Breil").

Så vidt jeg husker er det The Mavericks med "Foolish Heart".

I øvrigt må det være det eneste ur-firma-slogan i verden, der er
opfundet af en vranten blind bogsamler...

--
mvh.
Karsten Strandgaard Jørgensen

Fra : -V-

Dato : 22-05-04 10:14

Karsten Strandgaard Jørgensen wrote:

> Så vidt jeg husker er det The Mavericks med "Foolish Heart".

Jeg prøver at tjekke op på det, tak.

-V-