MS Windows
briani 27239
Slette højreklik?
Fra : Olsen

Dato : 19-05-04 23:36

Hvor er det nu i XPpro jeg kan se hvad der dukker op ved
højreklik?

En af dem vil jeg have slettet.

\Olsen

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 19-05-04 00:32

Højreklik et tomt sted, så ser du hvad der dukker op.
Hvad vil du gerne have fjernet?

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 19-05-04 10:27

On Thu, 20 May 2004 00:36:19 +0200, "Olsen" <snipnospamSLET@mail.dk>
wrote:

Du er forud for din tid

Med venlig hilsen
Jesper G. Poulsen

Fra : Glenn Rasmussen

Dato : 19-05-04 10:41

Hej Olsen,

> Hvor er det nu i XPpro jeg kan se hvad der dukker op ved
> højreklik?
>
> En af dem vil jeg have slettet.

Det er ikke sikkert at jeg forstår dit spørgsmål, men ønsker du at slette
noget i "New/Ny"-menu kan jeg stærkt anbefale dig at downloade Powertoys.

Et produkt fra Microsoft der giver dig rig mulighed for at tweak din Windows
XP som du gerne vil have den til at se ud og fungerer.

Link:
http://makeashorterlink.com/?T1C521A8

/Glenn
(Remove "NOSPAM" in my e-mail to reply.)

Fra : Olsen

Dato : 20-05-04 00:11

Glenn Rasmussen wrote:
> Det er ikke sikkert at jeg forstår dit spørgsmål, men ønsker
> du at slette noget i "New/Ny"-menu kan jeg stærkt anbefale dig
> at downloade Powertoys.

Eksempelvis hvis jeg højreklikker på Papirkurv figurerer "Browse
with PaintShop".

Den ville jeg gerne slette.

Umiddelbart kan jeg ikke se, hvordan den slettes fra Paint Shop
Pro.

\Olsen

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 20-05-04 08:20

Olsen skriver:

> [...]
> with PaintShop".
>
> Den ville jeg gerne slette.
>
> Umiddelbart kan jeg ikke se, hvordan den slettes fra Paint Shop

Brug tweak UI.

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Torben Greve Otzen

Dato : 22-05-04 08:02

Klaus D. Mikkelsen skrev i en meddelelse...

> Brug tweak UI.

Er du sikker på at man kan bruge TweakUI til det? Kan den ikke kun
fjerne dem der under "Ny..."?
--
Hilsen Torben Greve Otzen

Træt af Outlook Express' måde at citere på?
Hent OE-QuoteFix: http://flash.to/oe-quotefix/

Fra : Glenn Rasmussen

Dato : 22-05-04 12:14

Hej Torben,

> Er du sikker på at man kan bruge TweakUI til det? Kan den ikke kun
> fjerne dem der under "Ny..."?

Jo, det ser desværre ud til at TweakUI kun kan fjerne punkterne under
"Ny/New".

Det andet kan man i hvert fald fjerne i "regedit", men det er jo ikke så
lige til.

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 22-05-04 16:40

Torben Greve Otzen skriver:

> Er du sikker på at man kan bruge TweakUI til det? Kan den ikke kun
> fjerne dem der under "Ny..."?

Doh !
Korrekt

Klaus (savner sin Nuts&Bolts, den kunne det hele)
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Olsen

Dato : 24-05-04 17:44

Fundet ud af at XPManager er god til det.

\Olsen