myie2
Fra : jr

Dato : 18-05-04 22:45

hej

er der nogle der kender denne browser http://www.myie2.com/html_en/home.htm
..?
jeg har prøvet den et par dage og er blevet ret glad for den, men er kommet
i tvivl om hvordan den er rent sikkerhedsmæssigt.
jeg mener at have læst et eller andet sted at det er en overbygning til IE.
vil det så sige at evt. opdateringer jeg henter til IE også gælder for
myie2?

jan

Fra : John

Dato : 18-05-04 23:17

"jr" <jr@nonet> skrev i en meddelelse
> [...]
IE.
> vil det så sige at evt. opdateringer jeg henter til IE også gælder for

Hej Jan!

Jeg bruger også MyIE2, der er en "overbygning" til IE:
http://www.snapfiles.com/get/myiebrowser.html
Surf trygt videre, men slå endelig alt skramlet fra i /options/MyIE2
options/MyIE2 plug-in. Dér er risiko for spyware, hvilket der jo også
advares mod under installationen.

Brug lidt tid på opsætningen, og happy surfing!

Mvh John

---

Fra : jr

Dato : 20-05-04 23:06

John wrote:
> [...]
> advares mod under installationen.
>
> Brug lidt tid på opsætningen, og happy surfing!

jeg takker mange gange for svaret

jan

Fra : John

Dato : 20-05-04 23:29

> jeg takker mange gange for svaret
>

> jan

Velbekomme! Mvh John

---

Fra : Gevaldi

Dato : 19-05-04 08:50

jr skriblede:
> [...]
> jeg mener at have læst et eller andet sted at det er en overbygning
> til IE. vil det så sige at evt. opdateringer jeg henter til IE også

Sjovt nok ligner den meget Crazy Browser.
http://www.crazybrowser.com/screenshots.htm

Der fåes dog dansk sprogfil til Crazy Browser.

--
/Gevaldi

Fra : John

Dato : 19-05-04 11:57

"Gevaldi" <georg_valdi@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> jr skriblede:

> Sjovt nok ligner den meget Crazy Browser.
> http://www.crazybrowser.com/screenshots.htm
>
> Der fåes dog dansk sprogfil til Crazy Browser.
> /Gevaldi

Hej Gevaldi!

Der er mange spændende browsere "derude" med lidt ekstra. En forbedret IE6
er også på trapperne med den kommende XP servicepack
http://www.chip.de/downloads/c_downloads_11723266.html.
Klik på "Bildgalerie" nederst på siden og få et smug-kig! Og på engelsk:
http://www.windows-help.net/WindowsXP/sp2-RC1-review.html (Bemærk det er en
ufærdig RC-udgave. Den færdige ventes til sommer)

Der fås også dansk sprog-plug-in til MyIE2
http://www.myie2.com/html_en/download.htm.

Mvh John

---

Fra : kk

Dato : 20-05-04 11:04

"John" <nogen@tdcspace.dk> wrote in message

> "
klip..
> [...]
> en
> ufærdig RC-udgave. Den færdige ventes til sommer)

Ja, har brugt den nu i ca en månedstid og den er ret god.
God popup blocker
mvh
kk

Fra : John

Dato : 20-05-04 11:33

"kk" <lFJERN@mail.dk> skrev i en meddelelse

> "John" <nogen@tdcspace.dk> wrote in message

IE6

> Ja, har brugt den nu i ca en månedstid og den er ret god.
> [...]

Hejsa kk!

Tak for tilbagemelding! Så bliver det spændende for os med win98, om den nye
IE kan downloades separat...

Mvh John

---

Fra : kk

Dato : 20-05-04 11:59

> [...]
> IE6

> Hejsa kk!
>
> Tak for tilbagemelding! Så bliver det spændende for os med win98, om den

Jeg mener, at det hidtil har været muligt, at installere IE, uanset ver. af
Windows. (ex. 3, 3.11)
Men Win98 er jo desværre ikke længere understøttet af MS, så du har ret i,
at det bliver spændende.
mvh
kk