Problemer med session
Fra : Kenneth Brun Nielsen

Dato : 18-05-04 22:03

Hej NG,

Er der nogen, der har en ide om, hvad nedenstående fejlmeddelelse skyldes?
Jeg er med på, at det har noget med sessions at gøre, men er det min
(webmasters) skyld - eller webhotellets (web10) - for det er vel en fejl på
serversiden? Det er en pludseligt opstået fejl - den plejer ikke at være
der. Og den har gjort det umuligt, at logge ind på webstedet

Sitet er selvfølgelig programmeret i PHP..

På forhånd tak!

Warning: Unknown(): open(/tmp/sess_f186bdfcee71a0912073e7f047db4ee6, O_RDWR)
failed: No space left on device (28) in Unknown on line 0

Warning: Unknown(): Failed to write session data (files). Please verify that
the current setting of session.save_path is correct (/tmp) in Unknown on
line 0

/Kenneth

Fra : Ruben Hesselbæk

Dato : 19-05-04 08:05

"Kenneth Brun Nielsen" <kenneth@FJERNpbk.dk> wrote in message
> [...]

that
> the current setting of session.save_path is correct (/tmp) in Unknown on

Hej Kenneth

Den partition som /tmp ligger på er bare løbet tør for plads, dit webhotel
burde i løbet af meget kort til få ryddet op på partitionen, da de vel har
noget overvågning som giver dem besked når partitioner er ved at løbe tør
for plads.
Du kan også lige smide dem en mail.

/Ruben Hesselbæk

Fra : Kenneth Brun Nielsen

Dato : 19-05-04 10:36

"Ruben Hesselbæk" <Mr.Chaos@area99.dk> skrev i en meddelelse

> [...]

> noget overvågning som giver dem besked når partitioner er ved at løbe tør

OK - det tænkte jeg nok. Webhotellet er informeret pr. mail, så får vi at
se, hvor hurtigt de klarer det.

Tak for svaret, Ruben!

/Kenneth