FUCK NU DE LORTE BENZINPRISER
Fra : Aragorn24

Dato : 18-05-04 21:12

HVAD SKER DER MED DE BENZ PRISER???

Fra : Brian

Dato : 18-05-04 21:15

Hejsa

Aragorn24 skrev:
> HVAD SKER DER MED DE BENZ PRISER???

De stiger ?

Forresten, din Caps Lock sidder vist fast....

/Brian

Fra : Ukendt

Dato : 18-05-04 21:28

> HVAD SKER DER MED DE BENZ PRISER???

Ja sådan en Benz er ikke til at komme i nærheden af....ikke engang som taxa

--
Tom

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 18-05-04 21:27

On Tue, 18 May 2004 22:27:36 +0200, Tom wrote:

> Ja sådan en Benz er ikke til at komme i nærheden af....ikke engang som
> taxa

LOL!

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"

Fra : S.B.

Dato : 19-05-04 20:16

> Ja sådan en Benz er ikke til at komme i nærheden af....ikke engang som
taxa

> --
> Tom

Flyt på landet og kør på farvet benzin

/S

Fra : alexbo

Dato : 18-05-04 21:26

"Aragorn24" skrev

> HVAD SKER DER MED DE BENZ PRISER???

Det samme som med dine bogstaver, eller en anden idiot får dem til at vokse.

mvh
Alex Christensen

Fra : Henrik B.

Dato : 19-05-04 02:11

"Aragorn24" <aragorn24@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> HVAD SKER DER MED DE BENZ PRISER???

Ork, det er bare benzinselskaberne der skal have de penge retur de har sat
til i priskrigen. Så det næste år til halvandet skal du betale 9 - 10 kroner
per liter. ))

M.v.h.

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 19-05-04 07:55

"Henrik B." <saab@_NOSPAM_tdcadsl.dk> wrote in message

> [...]
>
> Ork, det er bare benzinselskaberne der skal have de penge retur de har sat
> til i priskrigen. Så det næste år til halvandet skal du betale 9 - 10

2 skumbananer på at benzinen koster mindst 10.00 til nytår.

--
mvh/rg. Christian
If it isn't broken, don't "fix" it --

Fra : Henrik B.

Dato : 19-05-04 09:07

> kroner
>
> 2 skumbananer på at benzinen koster mindst 10.00 til nytår.

Dén tager jeg. Jeg siger at prisen er 9,99 eller derunder, den. 31.12.2004.
Kl. 12.00.....

M.v.h.

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 19-05-04 09:10

> [...]
> sat

> Dén tager jeg. Jeg siger at prisen er 9,99 eller derunder, den.

OK, men det skal nu være midnat.

Fra : JBH

Dato : 20-05-04 13:32

> [...]
> sat

> Dén tager jeg. Jeg siger at prisen er 9,99 eller derunder, den.

Pas nu på... jeg så i tv at allerede nu er flere selskaber begyndt at
udskifte deres automatiske prisskilte til nogle som kan vise 4 cifre
vi bilister kan frygte det værste

(selvom der nok går længere tid før dieselen runder 10kr/l.

mvh
JBH

Fra : bme

Dato : 19-05-04 09:32

> HVAD SKER DER MED DE BENZ PRISER???

slap af mand, i sommeren 2000 var benzinen også oppe og runde de 9 kroner,
så når inflation mm. er indregnet, så er den jo ikke dyrere end for fire år
siden.

/bo
Som stadig kan huske da han tankede 95 blyfri til en femmer (normalpris), da
han fik pappet.

Fra : Jacob Bjørn

Dato : 20-05-04 10:44

"bme" <bme@fritid.tele.hej> skrev i en meddelelse

> /bo
> Som stadig kan huske da han tankede 95 blyfri til en femmer (normalpris),
da
> han fik pappet.

Årh hvad, er du gal hvor må du være gammel så

--
Mvh Jacob
P.t. trillende rundt i sin egen, bovlamme, Mondeo 1.8, nu med anlæg....

Fra : Verner Johnsen

Dato : 20-05-04 12:59

On Thu, 20 May 2004 11:43:58 +0200, "Jacob Bjørn"
<papabearFJERNDETTE@ugidelig.com> wrote:

>da
>
>Årh hvad, er du gal hvor må du være gammel så

Nej - nej.
Bo må være en ren drenger**, eller have fået kørekort meget sent

Da "man" fik kørekort kostede benzinen 1,40 kr pr liter

--
Venlig hilsen Verner
1986 VW Transporter Syncro 2,1 l (Autocamper)

Fra : Jacob Bjørn

Dato : 20-05-04 13:24

"Verner Johnsen" <vejoh@post10.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Nej - nej.
> Bo må være en ren drenger**, eller have fået kørekort meget sent
>
> Da "man" fik kørekort kostede benzinen 1,40 kr pr liter

Årh ja hvad.... så må du godt nok være vildt gammel

Hehe....

Fra : bme

Dato : 20-05-04 18:16

"> >> Som stadig kan huske da han tankede 95 blyfri til en femmer
(normalpris),

> Nej - nej.
> Bo må være en ren drenger**, eller have fået kørekort meget sent

Ren drengerøv simpelthen kortet er nærmest frisk fra trykken, bare 9 år
gl.

> Da "man" fik kørekort kostede benzinen 1,40 kr pr liter

gid det var idag...

/bo