kan man se hvilken bil der har en bestemt ~
Fra : Christian

Dato : 18-05-04 20:41

Da jeg så en mega fed Audi omkring ishøj og så ville jeg bare se hvor "stor"
den er

Christian

Fra : Frank Hansen

Dato : 18-05-04 20:45

"Christian" <christianpoulsen86@hotmail.com> wrote in message
> Da jeg så en mega fed Audi omkring ishøj og så ville jeg bare se hvor
"stor"
> den er

bilsyn.dk

Fra : jan@stevns.net

Dato : 18-05-04 20:50

"Christian" <christianpoulsen86@hotmail.com> skrev :

>Da jeg så en mega fed Audi omkring ishøj og så ville jeg bare se hvor "stor"
>den er

Nej - det kan man ikke - du kan heller ikke slå almindelige plader op.
Hvis den er synet kan du da prøve www.bilsyn.dk og se resultatet fra
synet ...

Hmmm..... Er det ikke dig jeg købte en Sierra af ?
denne http://www.dkfritidbil.dk/koeb_salg/sierra18/index.htm

Svogeren er sgu' blevet svært glad for den ;)

Nu med HP Ipaq H2210 - X-Road og NavTech kort - Bwadrrr !!

Fra : Christian

Dato : 18-05-04 20:52

Jepper det er det

Det er jeg glad for at høre

Fra : Jonas R.

Dato : 18-05-04 20:47

Christian wrote:
> Da jeg så en mega fed Audi omkring ishøj og så ville jeg bare se hvor
> "stor" den er
>
> Christian

Altså hvis du har nummerpladen kan du vist nok gå ind på www.bilsyn.dk og
skrive nummerpladen ind og få synsrapporten og så kan du vel få hvilken audi
model det er hvis det er det som du leder efter?

MVH
Jonas R.

Fra : Christian Flintrup

Dato : 23-05-04 16:55

Christian <christianpoulsen86@hotmail.com> wrote:

> Da jeg så en mega fed Audi omkring ishøj og så ville jeg bare se hvor "stor"
> den er

Hvis den ikke er synet og dermed ikke er på bilsyn.dk, så prøv
forsikringsluppen.dk --> Bilforsikring --> Skriv et eller andet i
felterne --> Næste side --> Indtast nummerplade.

Vælg evt. årgang manuelt, hvorefter motorstørrelse som regel dukker
frem.

--
Mange hilsener
Christian Flintrup