Fiskeafgift Norge / Premiere
Fra : Chinook

Dato : 18-05-04 20:23

Er der en der ved om og hvor man kan købe det obligatoriske fisketegn for
laskefiskeri i Norge her i/fra Danmark ?

Jeg skal der op til præmien, men da det er weekend og Pinse i dagene op til
premieren kan jeg ikke nå at købe det på posthuset i Norge.

På forhånd tak.

Fra : Ole Jensen

Dato : 19-05-04 09:30

Chinook wrote:
> [...]
>
> Jeg skal der op til præmien, men da det er weekend og Pinse i dagene op til
> premieren kan jeg ikke nå at købe det på posthuset i Norge.

Hej

Der er nogle fiskekortsælgere i Norge der også sælger det obligatoriske
fisketegn, har jeg læst.

Måske kan du ringe til der hvor du skal fiske, og få dem til at købe et
til dig?

mvh
Ole-J

Se evt.: http://www.naturforvaltning.no/wbch3.exe?p=1932

Fra : Mich@el

Dato : 19-05-04 18:21

Hejsa.

> [...]
til
> premieren kan jeg ikke nå at købe det på posthuset i Norge.

Så vidt jeg er infomeret, så er de fleste Statoil stationer i norge også små
postkontorer, så her kan du også betale.

Mvh.
Mick.

Fra : Troels Degn Hansen

Dato : 24-05-04 12:13

Jeg har lidt det samme problem, så jeg har forhørt mig lidt omkring.
Efter lidt research har jeg løst problemet.
Send en mail til følgende adresse:

servicekontoret@DIRNAT.NO

Så kan du sandsynligvis få dem til at sende et girokort - det er lykkedes for mig.

Held og lykke