Nørre Vorupør
Fra : MK

Dato : 18-05-04 18:59

jeg tager til Vorupør i morgen tidlig.
Er der nogen hornfisk fra molen?
Eller hvis det blæser for meget, er det så bedre i Limfjorden, eks. ved Vildsund?

Mikael

Fra : fiskesnøren

Dato : 20-05-04 13:01

Der er massere af muligheder for hornfisk ved Vildsund............... I den
stive vest/nordvesten vind vi har nu........ville jeg fiske mod Thisted ud
omkring den første pynt til venstre for missonshotellet. Jeg var nede og
kigge i aften og der var fiskere med hornere i fagstnettet.
Knæk og bræk

Mvh

Michael L.

---