/ Forside / Interesser / Fritid / Biler / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Biler
#NavnPoint
dova 36582
alimak 21895
EA_HS 19179
refi 16217
transor 15483
Cortina01 14584
pallenoc 13678
3773 13117
geu 12469
10  Nordsted1 11856
Afgift ved dieseldrift?
Fra : Torben Wridt


Dato : 18-05-04 12:08

Hej NG!
Grundet meget pendleri overvejer jeg at købe en dieselbil. Og gerne f.eks.
en varevogn på gule plader. Jeg forstår, at afgiften er større pr. år end en
tilsvarende benzindrevet vogn.

Et eksempel: En ny Opel Combo koster efter sigende ca. 5000,- i afgift pr.
år ud over vægtafgiften.

Nedtrappes denne ekstra afgift med bilens alder, eller er det generelt
gældende for biler på gule plader???

Var det et dumt spørgsmål??.....øh. jeg kunne ikke gøre det bedre, hoho.

Venligst,
Torben



 
 
Henrik B. (18-05-2004)
Kommentar
Fra : Henrik B.


Dato : 18-05-04 12:53


"Torben Wridt" <tow@NOSPAMstofanet.dk> skrev i en meddelelse
news:c8cqos$nmn$1@news.net.uni-c.dk...
> Hej NG!
> Grundet meget pendleri overvejer jeg at købe en dieselbil. Og gerne f.eks.
> en varevogn på gule plader. Jeg forstår, at afgiften er større pr. år end
en
> tilsvarende benzindrevet vogn.
>
> Et eksempel: En ny Opel Combo koster efter sigende ca. 5000,- i afgift pr.
> år ud over vægtafgiften.

Korrekt - 5040,-

> Nedtrappes denne ekstra afgift med bilens alder, eller er det generelt
> gældende for biler på gule plader???

Kun hvis regeringen beslutter at ændre/afskaffes afgiften.

MEN! Er der bare én gang om året, hvor du får kilometerpenge af din
arbejdsgiver - f.eks. i forbindelse med kørsel til kursus eller lign. Så
halveres denne ekstra afgift (2520,-). Det skyldes at man så hos T&S anser
bilen som værende en firmabil.

M.v.h.



Martin Rise Christen~ (18-05-2004)
Kommentar
Fra : Martin Rise Christen~


Dato : 18-05-04 13:03


"Henrik B." <saab@_NOSPAM_tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
news:40a9f919$0$289
>
> Kun hvis regeringen beslutter at ændre/afskaffes afgiften.
>
> MEN! Er der bare én gang om året, hvor du får kilometerpenge af din
> arbejdsgiver - f.eks. i forbindelse med kørsel til kursus eller lign. Så
> halveres denne ekstra afgift (2520,-). Det skyldes at man så hos T&S anser
> bilen som værende en firmabil.
>
> M.v.h.
>
Hov - det lyder ret spændende - hvordan forløber det i praksis - det har jeg
aldrig hørt om før.

Mvh,

Martin Rise Christensen



Henrik B. (18-05-2004)
Kommentar
Fra : Henrik B.


Dato : 18-05-04 13:14


"Martin Rise Christensen" <martin@rise.dk> skrev i en meddelelse
news:40a9fb83$0$3057$14726298@news.sunsite.dk...
> > MEN! Er der bare én gang om året, hvor du får kilometerpenge af din
> > arbejdsgiver - f.eks. i forbindelse med kørsel til kursus eller lign. Så
> > halveres denne ekstra afgift (2520,-). Det skyldes at man så hos T&S
anser
> > bilen som værende en firmabil.
> >
> > M.v.h.
> >
> Hov - det lyder ret spændende - hvordan forløber det i praksis - det har
jeg
> aldrig hørt om før.

Når du køber bilen, skriver man under på en erklæring om, at den er til
erhvervsmæssig brug. Og hér tæller det, hvis man blot én gang i årets løb,
på sin lønseddel, har arbejdsgiverbetalte kilometerpenge på.

M.v.h.



Torben Wridt (18-05-2004)
Kommentar
Fra : Torben Wridt


Dato : 18-05-04 14:48


"Henrik B." <saab@_NOSPAM_tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
news:40a9f919$0$289$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
>
> "Torben Wridt" <tow@NOSPAMstofanet.dk> skrev i en meddelelse
> news:c8cqos$nmn$1@news.net.uni-c.dk...
> > Hej NG!
> > Grundet meget pendleri overvejer jeg at købe en dieselbil. Og gerne
f.eks.
> > en varevogn på gule plader. Jeg forstår, at afgiften er større pr. år
end
> en
> > tilsvarende benzindrevet vogn.
> >
> > Et eksempel: En ny Opel Combo koster efter sigende ca. 5000,- i afgift
pr.
> > år ud over vægtafgiften.
>
> Korrekt - 5040,-
>
> > Nedtrappes denne ekstra afgift med bilens alder, eller er det generelt
> > gældende for biler på gule plader???
>
> Kun hvis regeringen beslutter at ændre/afskaffes afgiften.
>
> MEN! Er der bare én gang om året, hvor du får kilometerpenge af din
> arbejdsgiver - f.eks. i forbindelse med kørsel til kursus eller lign. Så
> halveres denne ekstra afgift (2520,-). Det skyldes at man så hos T&S anser
> bilen som værende en firmabil.
>
> M.v.h.
>
>
Hej Henrik!
Tak fordi du tog mit spørgsmål så seriøst!!
Også jeg er overrasket over dine kommentarer ang. kørselspenge. Det sker jo,
at jeg skal sendes ud som censor, til møder el.lign., og det tæller
åbenbart. Som du fornemmer, skal jeg udelukkende benytte bilen til privat
brug.
Jeg læser bl.a. dit svar derhen, at denne afgift på de 5040,- er gældende
uanset vognens alder.......

Jeg har vist lidt at tale med T og S om(der er det iøvrigt svært at komme
igennem til en der ved noget, hm....)

Med venlige hilsner,
Torben W.,
Sønderborg.




Dennis Pedersen (18-05-2004)
Kommentar
Fra : Dennis Pedersen


Dato : 18-05-04 14:54


"Torben Wridt" <tow@NOSPAMstofanet.dk> wrote in message
news:40aa13a5$0$5968$ba624c82@nntp03.dk.telia.net...
> Jeg læser bl.a. dit svar derhen, at denne afgift på de 5040,- er gældende
> uanset vognens alder.......

Er det ikke noget med der er en særlig "straf afgift" hvis vognen er nyere
end ´98?
Syntes den lokale Citron snakkede noget om 10k for en gulplade ting.



--
/Dennis
Pug 106GTI
http://daydreamer.dk/diverse/pug/page_01.htm
Oprydning: http://salg.daydreamer.dk




Henrik B. (18-05-2004)
Kommentar
Fra : Henrik B.


Dato : 18-05-04 15:01


"Dennis Pedersen" <usenetspam@*FJERNDETTE*daydreamer.dk> skrev i en
meddelelse news:40aa159c$0$196$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> > uanset vognens alder.......
>
> Er det ikke noget med der er en særlig "straf afgift" hvis vognen er nyere
> end ´98?
> Syntes den lokale Citron snakkede noget om 10k for en gulplade ting.

Jo, biler ældre end 08.98 er fritaget.

M.v.h.



Jan Riber (18-05-2004)
Kommentar
Fra : Jan Riber


Dato : 18-05-04 20:08

Henrik B. skrev i en meddelse:

> MEN! Er der bare én gang om året, hvor du får
kilometerpenge af din
> arbejdsgiver - f.eks. i forbindelse med kørsel til kursus
eller lign.
> Så halveres denne ekstra afgift (2520,-). Det skyldes at
man så hos
> T&S anser bilen som værende en firmabil.

Den oplysning tror jeg lige du skal underbygge med et
skriftligt bevis fra T&S
Jeg mener bestemt at have læst at arbejdsgiver både skal
udbetale kørselsgodtgørelse og dokumentere, at der er tale
om gods/værktøjs/varebefordring, over for T&S. Man skal jo
huske på at den lavere afgift ved indkøb, netop gives fordi
det er en varevogn. Ved ren, erhversmæssig personbefordring,
får man ikke afslag i "misundelsesafgiften"

--
Venlig hilsen Jan
http://www.dkfritidbil.dk/whois/jan_riber/jan_riber.htm


Henrik B. (19-05-2004)
Kommentar
Fra : Henrik B.


Dato : 19-05-04 02:34


"Jan Riber" <jariFJERN@DETTEoncable.dk> skrev i en meddelelse
news:40aa5f6d$0$3056$14726298@news.sunsite.dk...
> > T&S anser bilen som værende en firmabil.
>
> Den oplysning tror jeg lige du skal underbygge med et
> skriftligt bevis fra T&S
> Jeg mener bestemt at have læst at arbejdsgiver både skal
> udbetale kørselsgodtgørelse og dokumentere, at der er tale
> om gods/værktøjs/varebefordring, over for T&S. Man skal jo
> huske på at den lavere afgift ved indkøb, netop gives fordi
> det er en varevogn. Ved ren, erhversmæssig personbefordring,
> får man ikke afslag i "misundelsesafgiften"

Jeg har det fra en lokal bilforhandler. Jeg har set attesten man
underskriver.

M.v.h.



Hornsved (19-05-2004)
Kommentar
Fra : Hornsved


Dato : 19-05-04 10:15

>
> Jeg har det fra en lokal bilforhandler. Jeg har set attesten man
> underskriver.
>
> M.v.h.

Det er helt korrekt at man når man køber en bil på gule plader, skal
udfylde en formular, hvor man angiver om bilen er til privat eller
erhvervsmæssig befordring. Man kan også krydse af i "delvis
erhversmæssig". Misundelsesafgiften vil herefter blive reguleret iht.
til dette.
Det er også korrekt, som det tidligere er nævnt at får man
kørselsgodtgørelse fra sin arbejdsgiver, så anvendes bilen principielt
"delvist erhversmæssigt". Desværre opstiller T&S yderligere et krav,
nemlig at det arbejde man udfører for sin arbejdsgiver kræver at man
udnytter varerummet i bilen. Som eks. vis almindelig handels- og
omkringrejsende er det altså ikke nok at man har stresskufferten med,
man skal have behov for f.eks. at slæbe rundt på hele
forårskollektionen. T&S kan kræve dokumentation herfor af
arbejdsgiveren.
Desuden skal man være opmærksom på at visse forsikringsselskaber
(f.eks Fair og Trekroner), kræver højere præmier, hvis bilen anvendes
"erhvervsmæssigt".

Mvh
Hornsved
Grand Vitara 2,0D
SZR 660

anders majland (19-05-2004)
Kommentar
Fra : anders majland


Dato : 19-05-04 13:35

> Det er også korrekt, som det tidligere er nævnt at får man
> kørselsgodtgørelse fra sin arbejdsgiver, så anvendes bilen principielt
> "delvist erhversmæssigt". Desværre opstiller T&S yderligere et krav,
> nemlig at det arbejde man udfører for sin arbejdsgiver kræver at man
> udnytter varerummet i bilen. Som eks. vis almindelig handels- og
> omkringrejsende er det altså ikke nok at man har stresskufferten med,
> man skal have behov for f.eks. at slæbe rundt på hele
> forårskollektionen. T&S kan kræve dokumentation herfor af
> arbejdsgiveren.

Men derfor er det nu stadigt særdeles interessant. Mit primære
transportmiddel er en mc (der desværre ikke fåes på gule plader med
lavere afgift), men vi har også en stationcar som jeg da flere gange
årligt bruger ifb arbejde. Med bagsædet lagt ned er der jo fin plads til
noget industrielt computerudtyr i et "lille" rackskab og den store
værktøjskasse.

Er der noget min. krav til hvor meget bilen anvendes erhversmæssigt. Det
svinger meget fra år til år hvor ofte jeg har behov for "den store
kuffert". Vil det være ok hvis jeg bare mindst en gang om året har brug
for mere plads end der f.eks kan være i bagagerummet på en hvidplade
lupo (og min arbejdsgiver vil skrive under på det) ?

De sidste år har jeg kørt hendholdsvis 3300, 7800 & 8300km for min
arbejdsgiver - Så der ikke noget fordækt i at jeg kører delvist
erhversmæssigt - men det er kun en lille del af kilometrene det er med
meget skrammel.

--
Anders dot Majland at jyde dot dk
email address in header is not valid



Henrik B. (19-05-2004)
Kommentar
Fra : Henrik B.


Dato : 19-05-04 14:08


"anders majland" <anders.majland-see.signature@address.invalid> skrev i en
meddelelse news:40ab54fd$0$3057$14726298@news.sunsite.dk...

> Er der noget min. krav til hvor meget bilen anvendes erhversmæssigt. Det
> svinger meget fra år til år hvor ofte jeg har behov for "den store

Det eneste T&S kræver er at din arbejdsgiver dokumentere (i form af en
underskrift), at de forlanger at du benytter bilen erhvervsmæssigt.

M.v.h.



Jan Riber (19-05-2004)
Kommentar
Fra : Jan Riber


Dato : 19-05-04 16:40

Henrik B. skrev i en meddelse:
> "Jan Riber" <jariFJERN@DETTEoncable.dk> skrev i en
meddelelse
>> Ved ren, erhversmæssig personbefordring,
>> får man ikke afslag i "misundelsesafgiften"
>
> Jeg har det fra en lokal bilforhandler. Jeg har set
attesten man
> underskriver.

Du underskriver også din selvangivelse, men det er da ikke
automatisk ensbetydende med, at T&S godkender alt hvad du
har oplyst i den. Jeg er da flere gange blevet indkaldt for
at dokumentere mit kørselsfradrag.

--
Venlig hilsen Jan
http://www.dkfritidbil.dk/whois/jan_riber/jan_riber.htm


Henrik B. (20-05-2004)
Kommentar
Fra : Henrik B.


Dato : 20-05-04 11:49


"Jan Riber" <jariFJERN@DETTEoncable.dk> skrev i en meddelelse
news:40ab8020$0$3048$14726298@news.sunsite.dk...
>
> Du underskriver også din selvangivelse, men det er da ikke
> automatisk ensbetydende med, at T&S godkender alt hvad du
> har oplyst i den. Jeg er da flere gange blevet indkaldt for
> at dokumentere mit kørselsfradrag.

Ja, og har du en lønseddel med kilometerpenge og en underskrift fra din
arbejdsgiver for at du benytter køretøjet erhvervsmæssigt, så er den jo
pinge-ling. Har endnu ikke hørt om noget der er blevet afkrævet
dokumentation, ud over den erklæring forhandleren indsender.

M.v.h.



Jan Riber (20-05-2004)
Kommentar
Fra : Jan Riber


Dato : 20-05-04 14:37

Henrik B. skrev i en meddelse:

> Ja, og har du en lønseddel med kilometerpenge og en
underskrift fra
> din arbejdsgiver for at du benytter køretøjet
erhvervsmæssigt, så er
> den jo pinge-ling. Har endnu ikke hørt om noget der er
blevet afkrævet
> dokumentation, ud over den erklæring forhandleren
indsender.

Det har du muligvis ret i, men det er at stikke blår i
øjnene på folk at fortælle dem, at bare de skal på kursus
eller anden almindelig persontransport, så kan de fuldt
lovligt slippe med at betale halv misundelsesafgift på deres
gulplade varevogn. Der skal være tale om et fag hvor man må
formode der finder en eller anden form for godstransport
sted.

Den dag skal nok komme hvor T&S begynder at få øjnene op
for at der måske er nogle der svindler. Så skal de nok køre
en af deres berømte kampagner.

--
Venlig hilsen Jan
http://www.dkfritidbil.dk/whois/jan_riber/jan_riber.htm


Henrik B. (20-05-2004)
Kommentar
Fra : Henrik B.


Dato : 20-05-04 14:46


"Jan Riber" <jariFJERN@DETTEoncable.dk> skrev i en meddelelse
news:40acb4fd$0$3057$14726298@news.sunsite.dk...
> Det har du muligvis ret i, men det er at stikke blår i
> øjnene på folk at fortælle dem, at bare de skal på kursus
> eller anden almindelig persontransport, så kan de fuldt
> lovligt slippe med at betale halv misundelsesafgift på deres
> gulplade varevogn. Der skal være tale om et fag hvor man må
> formode der finder en eller anden form for godstransport
> sted.

Og det dokumenterer du lige. Hvis jeg er ansat i et smedefirma, og bossen
beder mig tage privatøsen og hente en kasse kørnerprikker, tjah, så er det
jo firmakørsel. Det samme når han siger jeg skal på svejsekursus.

M.v.h.



Jan Riber (20-05-2004)
Kommentar
Fra : Jan Riber


Dato : 20-05-04 14:57

Henrik B. skrev i en meddelse:

> Og det dokumenterer du lige. Hvis jeg er ansat i et
smedefirma, og
> bossen beder mig tage privatøsen og hente en kasse
kørnerprikker,
> tjah, så er det jo firmakørsel. Det samme når han siger
jeg skal på
> svejsekursus.

I den situation kan det sagtens forsvares over for T&S. Det
var lige præcis det svar du skulle have givet Torben der
startede tråden, i stedet for at sige at alt erhversmæssig
kørsel giver ret til nedslag.

Skolelæreren vil få store problemer med at forklare hvorfor
han var nødt til at befordre sig på kursus i en varevogn.

--
Venlig hilsen Jan
http://www.dkfritidbil.dk/whois/jan_riber/jan_riber.htm


Henrik B. (20-05-2004)
Kommentar
Fra : Henrik B.


Dato : 20-05-04 15:10


"Jan Riber" <jariFJERN@DETTEoncable.dk> skrev i en meddelelse
news:40acb978$0$3050$14726298@news.sunsite.dk...
> jeg skal på
> > svejsekursus.
>
> I den situation kan det sagtens forsvares over for T&S. Det
> var lige præcis det svar du skulle have givet Torben der
> startede tråden, i stedet for at sige at alt erhversmæssig
> kørsel giver ret til nedslag.
>
> Skolelæreren vil få store problemer med at forklare hvorfor
> han var nødt til at befordre sig på kursus i en varevogn.

Det kan være skoleinspektøren beder ham hente morgenbrød i egen bil, da
skolen har fødselsdag.

Når store firmaer udnytter skattereglerne lige til grænsen - hvorfor mener
du så det er forkert at den alm. borger gør det?

M.v.h.



Jan Riber (20-05-2004)
Kommentar
Fra : Jan Riber


Dato : 20-05-04 15:23

Henrik B. skrev i en meddelse:

> Det kan være skoleinspektøren beder ham hente morgenbrød i
egen bil,
> da skolen har fødselsdag.

LOL
>
> Når store firmaer udnytter skattereglerne lige til
grænsen - hvorfor
> mener du så det er forkert at den alm. borger gør det?

Uha-da.. Nu begynder du vist at blande begreberne sammen
Jeg troede vi diskuterede et regelsæt og ikke moral. Det
eneste jeg forsøger at gøre opmærksom på, er at man skal
have bedre argumenter med end: " Jamen skattefar, det sagde
de altså på dfb at jeg godt kunne", hvis først man bliver
indkaldt til et trediegradsforhør hos T&S.

Jeg så skam gerne menigmand kunne udnytte skattereglerne
ligesom de store, eller måske snarere omvendt, at T&S var
bedre til at få de store til at betale det de skulle. Måske
vi andre så kunne slippe lidt billigere.

--
Venlig hilsen Jan
http://www.dkfritidbil.dk/whois/jan_riber/jan_riber.htm



anders majland (20-05-2004)
Kommentar
Fra : anders majland


Dato : 20-05-04 14:50

> Og det dokumenterer du lige. Hvis jeg er ansat i et smedefirma, og
> bossen beder mig tage privatøsen og hente en kasse kørnerprikker,
> tjah, så er det jo firmakørsel. Det samme når han siger jeg skal på
> svejsekursus.

Til kurset skal du vel ikke have eget svejseværk med ? så det er "kun"
persontransport.

Men hvis du nu lige har svejst noget samlet der er lidt mere omfangsrigt
end kørnerprikker og kører det ud til kunden er det jo godstransport.

--
Anders dot Majland at jyde dot dk
email address in header is not valid



Morten From Sønderga~ (20-05-2004)
Kommentar
Fra : Morten From Sønderga~


Dato : 20-05-04 16:10

On Thu, 20 May 2004 15:45:30 +0200, "Henrik B."
<saab@_NOSPAM_tdcadsl.dk> wrote:

>> Der skal være tale om et fag hvor man må
>> formode der finder en eller anden form for godstransport
>> sted.
>
>Og det dokumenterer du lige. Hvis jeg er ansat i et smedefirma, og bossen
>beder mig tage privatøsen og hente en kasse kørnerprikker, tjah, så er det
>jo firmakørsel. Det samme når han siger jeg skal på svejsekursus.
>

Det fremgår af udvalgsarbejdet bag loven, mere nøjagtigt i et svar til
Danske sælgere
http://www.ft.dk/Samling/19972/udvbilag/SAU/L89_bilag14.htm , og helt
nøjagtigt med sætningen

"Såfremt udførelsen af arbejdsopgaverne nødvendiggør anvendelsen af en
varebil, kan bilen anses for at blive anvendt blandet",


--
Morten

anders majland (20-05-2004)
Kommentar
Fra : anders majland


Dato : 20-05-04 17:50

> "Såfremt udførelsen af arbejdsopgaverne nødvendiggør anvendelsen af en
> varebil, kan bilen anses for at blive anvendt blandet",

Så bliver spørgmålet vel blot hvor ofte arbejdsopgaverne skal
nødvendiggøre en varebil ... Og det ligger nok åbent for fortolkning når
det ikke fremgår af udvalgsarbejdet...

--
Anders dot Majland at jyde dot dk
email address in header is not valid



Morten From Sønderga~ (20-05-2004)
Kommentar
Fra : Morten From Sønderga~


Dato : 20-05-04 19:38

On Thu, 20 May 2004 18:49:40 +0200, "anders majland"
<anders.majland-see.signature@address.invalid> wrote:


>Så bliver spørgmålet vel blot hvor ofte arbejdsopgaverne skal
>nødvendiggøre en varebil ... Og det ligger nok åbent for fortolkning når
>det ikke fremgår af udvalgsarbejdet...

Mit gæt er en gang om året.


--
Morten

anders majland (20-05-2004)
Kommentar
Fra : anders majland


Dato : 20-05-04 20:54

>> Så bliver spørgmålet vel blot hvor ofte arbejdsopgaverne skal
>> nødvendiggøre en varebil ... Og det ligger nok åbent for fortolkning
>> når det ikke fremgår af udvalgsarbejdet...
>
> Mit gæt er en gang om året.

Men måske nok noget man hvor det giver mening at bede om et
forhåndstilsagn hos de lokale skattemyndigheder inden man køber bilen
....

--
Anders dot Majland at jyde dot dk
email address in header is not valid



Torben Wridt (21-05-2004)
Kommentar
Fra : Torben Wridt


Dato : 21-05-04 13:26

Hej til alle som deltog i tråden!

Tak for de mange fine indlæg. Debatten kom jo langt omkring, og jeg føler
mig helt afklaret omkring den ekstra afgift. Og nej, jeg slæber ikke rundt
med værktøj el.lign., så det er nok bare at betale....

Med venlige hilsner,
Torben





Henrik B. (21-05-2004)
Kommentar
Fra : Henrik B.


Dato : 21-05-04 13:58


"Torben Wridt" <tow@NOSPAMstofanet.dk> skrev i en meddelelse
news:40adf4f0$0$11586$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...
> Hej til alle som deltog i tråden!
>
> Tak for de mange fine indlæg. Debatten kom jo langt omkring, og jeg føler
> mig helt afklaret omkring den ekstra afgift. Og nej, jeg slæber ikke rundt
> med værktøj el.lign., så det er nok bare at betale....

Det behøver du som nævnt heller ikke. Blot én årlig tur, hvor du får
kilometerpenge af din arbejdsgiver, og en erklæring om at det forventes at
du benytter bilen arbejdsmæssigt, så har du sparet 2500,- om året.

M.v.h.



Jan Riber (21-05-2004)
Kommentar
Fra : Jan Riber


Dato : 21-05-04 15:30

Henrik B. skrev i en meddelse:

> Det behøver du som nævnt heller ikke. Blot én årlig tur,
hvor du får
> kilometerpenge af din arbejdsgiver, og en erklæring om at
det
> forventes at du benytter bilen arbejdsmæssigt, så har du
sparet
> 2500,- om året.

lol

Hvor er du dog stædig Henrik
Og så ikke mere snak om det....

--
Venlig hilsen Jan
http://www.dkfritidbil.dk/whois/jan_riber/jan_riber.htm


Henrik B. (21-05-2004)
Kommentar
Fra : Henrik B.


Dato : 21-05-04 16:47


"Jan Riber" <jariFJERN@DETTEoncable.dk> skrev i en meddelelse
news:40ae12e6$0$3046$14726298@news.sunsite.dk...
> lol
>
> Hvor er du dog stædig Henrik
> Og så ikke mere snak om det....

Stædig er mit mellemnavn.

M.v.h.



Torben Wridt (22-05-2004)
Kommentar
Fra : Torben Wridt


Dato : 22-05-04 08:16


"Henrik B." <saab@_NOSPAM_tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
news:40ae2486$0$244$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
>
> "Jan Riber" <jariFJERN@DETTEoncable.dk> skrev i en meddelelse
> news:40ae12e6$0$3046$14726298@news.sunsite.dk...
> > lol
> >
> > Hvor er du dog stædig Henrik
> > Og så ikke mere snak om det....
>
> Stædig er mit mellemnavn.
>
> M.v.h.
>
>

Hej igen!

Hoho...... Din påstand skal naturligvis afprøves!!
Ha en go' weekend.

Mvh,
Torben



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177522
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408672
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste