Hvilken sang?
Fra : Jöinz

Dato : 01-05-01 22:12

Hejsa!

Jeg hørte engang et nummer som jeg tror er med White Zombie. I sangen synger
de "...Happiness and Slavery..."

Nummeret er temlig tråd/dødsmetal agtigt.

Er der nogen der kan bekræfte om det er White Zombie og meget gerne hvad
sangen hedder.

/Jöinz

Fra : nikolaj borg

Dato : 01-05-01 23:13

"Jöinz" <mariager@superbruger.dk> wrote in message
> Jeg hørte engang et nummer som jeg tror er med White Zombie. I sangen
synger
> de "...Happiness and Slavery..."

Jeg ved ikke, om det hjælper, men ifølge altavista har Nine Inch nails lavet
et nummer med denne titel. Kunne det være det?

/Nikolaj

Fra : Invader Zim

Dato : 02-05-01 18:12

> [...]
>
> Nummeret er temlig tråd/dødsmetal agtigt.
>
> Er der nogen der kan bekræfte om det er White Zombie og meget gerne hvad

sangen er happiness in slavery af nine inch nails fra deres andet album, Broken.

-Invader Zim

Fra : Jöinz

Dato : 17-05-01 20:44

Hejsa

Ville bare lige takke Nikolaj og Invader Zim. Det var den med Nine Inch
Nails.

Thx a lot!

--

:: Jens Mariager | jens@crazyslagelse.dk | www.crazyslagelse.dk ::