Så har Futte være til dyrlæge
Fra : Lene Hansen

Dato : 18-05-04 09:48

Som omtalt andetsteds, så har og er Futte syg bl.a. med smerter i benene. Nu
har vi været hos dyrlægen og Futte havde over 40 i feber og også noget på
lungerne. Jeg må sige at han skjuler det utrolig godt, bortset lige fra det
med benene. Dyrlægen mener det er en mycoplasma infektion, og Futte er sat i
penicillin behandling inck en sprøjte penicillin hos dyrlægen i dag. Så nu
håber jeg det går fremad og han snart er rask igen. Og håber så ikke at han
smitter nogle af de andre!

Lene

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 18-05-04 10:39

"Lene Hansen" <le_ha@newmail.dk> writes:

> [...]
> håber jeg det går fremad og han snart er rask igen. Og håber så ikke at han

Vi her krydser også lige fingre/tæer/poter for at det går fremad og
Futte bliver rask i en fart *S*

--
Med venlig hilsen & mIauu samt Miauu
Henrik & Anastacia samt Melissa fra regnbuebroen

http://misbamsen.dk posted with gnus Do not fear the penquin