MS Windows
briani 27239
Fejl ved kopiering til ekstern harddisk
Fra : Minse

Dato : 18-05-04 09:16

Jeg har købt mig en ekstern harddisk (maxtor one touch - 300Gb), og har
tilsluttet den via usb. Når jeg prøver at kopiere mine film over fra mine
brændte DvD-film til harddisken, melder den efter et stykke tid, fejlen:
"datafejl (cyklisk redundanscheck)"
Hvad kan det skyldes???

Mvh
Morten

Fra : emj

Dato : 18-05-04 10:55

On Tue, 18 May 2004 10:15:52 +0200, "Minse"
<m.hoejstoft<fjerndette>@esenet.dk> wrote:

>Hvad kan det skyldes???
At xp ikke kan håndtere en HD på 300 GB
Hilsen emj

Fra : Karsten Jensen

Dato : 18-05-04 11:25

emj skrev:

> At xp ikke kan håndtere en HD på 300 GB

Jeg har ellers læst, at WinXP kan håndtere op til 2 terabyte med SP1
installeret.

-- Mvh.

Karsten Jensen

...ved svar pr email, fjern "123".

Fra : SonnyBoy

Dato : 18-05-04 13:52

> [...]

>brændte DvD-film til harddisken, melder den efter et stykke tid, fejlen:

Lyder betænkeligt som en syg harddisk - Prøv