Download af .sit fil fejl i pc IE
Fra : anders

Dato : 18-05-04 09:11

Hejsa, jeg er igang med at lave en side hvor man kan downloade en ".sit" fil
(Macs' Stuffit = winzip)
Problemet er at jeg får timeout eller "page cannot be.." på nogle PC'er i
Explorer 6, hver gang jeg forsøger at downloade den.
Jeg har lavet et almindeligt link til filen:
Det virker fint i PC firefox, opera og MAC IE, Safari, firefox, opera.. men
som sagt er det kun på visse PC'er at det fungerer. Jeg vil jo gerne have at
den kommer op med "save as.." boxen hver gang. Kan det tænkes at ".sit" er
associeret med noget andet på de pc'er hvor linket ikke fungerer?
-Håber på hjælp og at dette er den rette gruppe.
pft Anders,kbh

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 18-05-04 10:03

anders skrev:

> [...]
> Problemet er at jeg får timeout eller "page cannot be.." på
> nogle PC'er i Explorer 6, hver gang jeg forsøger at downloade

Har pc-brugere noget at bruge sit-filen til?

Jeg vil foreslå dig at lægge to versioner af filen op - en sit-
udgave til mac-folket og en zip-udgave til pc-brugere mm.
--
Jens Gyldenkærne Clausen