Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
irfan ikoner?
Fra : e.c.

Dato : 18-05-04 08:41

Hej
Irfan er "master". Er der nogen der kan fortælle mig om man kan slå den
funktion fra et sted i Irfan W. De røde ikoner på alle mine billeder i
billedmappen, samt at Irfan skal fremvise billedet. Er jeg nødt til at
afinstallere programmet, for at rette det?.

Mvh.

Ester C.

Fra : Peter Schroeder

Dato : 18-05-04 09:46

"e.c." skrev
> [...]
> billedmappen, samt at Irfan skal fremvise billedet. Er jeg nødt til at
> afinstallere programmet, for at rette det?.

Nej. Du kan højreklikke på en fil og vælge
"åbn med", vælge det program du vil se dine
billeder med i "vælg program" og sæt flueben i "brug altid
dette program til denne type fil"
Fremover vil dette program blive brugt når du
dobbeltklikker på din billedfil.

Peter Schrøder
peterschATvip.cybercity.dk
replace AT with @ to reply