MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Task maneger
Fra : Janner

Dato : 18-05-04 08:17

Pludselig kan jeg kun se de kørende programmer når jeg fremkalder task man.
Før kunne jeg via et fane blad se de enkelte processer ??? Hva' kan der være
gået galt ?? Se billede i dk bin

På forhånd tak

--
Hygge fra Onkel Jan
..dk/html/gal_visbil.asp?ID=59

Fra : Jesper Stocholm

Dato : 18-05-04 08:38

"Janner" <ask@me.not> wrote in

> Pludselig kan jeg kun se de kørende programmer når jeg fremkalder task
> man. Før kunne jeg via et fane blad se de enkelte processer ??? Hva'
> kan der være gået galt ?? Se billede i dk bin

Hvilket indlæg? Hvis du inkluderer message-id for indlægget, så kan man i
de fleste newsreadere hente indlægget direkte. Ellers er man/jeg tvunget
til at hente headers for (hele) gruppen for at finde netop dit indlæg.

Message-id'et kunne fx se sådan ud:

--
Jesper Stocholm http://stocholm.dk

Programmer's code comment:
//It probably makes more sense when you're stoned.

Fra : N/A

Dato : 18-05-04 09:01

Fra : Gevaldi

Dato : 18-05-04 09:01

Janner skriblede:
> Kommer her så

Ja, det blev vi jo ikke meget klogere
af, for meddelelsen findes ikke.

Det ville også være dejligt hvis du
indsatte et news: foran dit mess.id
så ka' vi bare klikke på det.
Den måde du gør det på bevirker
kun at det optræder som et email
link.

--
/Gevaldi

Fra : Janner

Dato : 18-05-04 09:04

> så ka' vi bare klikke på det.
> Den måde du gør det på bevirker
> kun at det optræder som et email
> link.

Jamen takker for det ... så håber jeg bare på der er nogen der har en god
løsning på selve problemet

Hygge

Jan

Fra : Jesper Stocholm

Dato : 18-05-04 09:06

"Gevaldi" <georg_valdi@hotmail.com> wrote in news:40a9c2bb$0$174
$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:

> Janner skriblede:

> [...]

Ja, i OE - i XNews - som jeg anvender - kan man fint klikke på det message-
id der bleve medsendt. Det ændrer dog ikke på, at du har ret i, at det er
god skik at lave messageid-referencer, så alle kan bruge dem. Det kræver
blot , at man er klar over, at OE opfører sig lidt pudsigt i denne
sammenhæng.

Fra : Leony

Dato : 18-05-04 14:34

In news:40a9c2bb$0$174$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk,
Gevaldi typed:

> Det ville også være dejligt hvis du
> indsatte et news: foran dit mess.id
> så ka' vi bare klikke på det.
> Den måde du gør det på bevirker
> kun at det optræder som et email
> link.

Marker messageID, kopier.
Start -> Kør.
Tast "news:" (uden "), sæt ind og tryk OK.
Så kører det.

Selvfølgelig er det nemmest hvis det er gjort, men nogle gange så skader
det ikke at yde en minimal indsats selv

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Gevaldi

Dato : 18-05-04 16:33

Leony skriblede:

> [...]
>
> Selvfølgelig er det nemmest hvis det er gjort, men nogle gange så
> skader det ikke at yde en minimal indsats selv

Jeg er fuldt ud klar over fremgangsmåden.

Du glemte lige at fortælle at man så
også skal huske at slette mailto:

(Bare til orientering til nye lyttere)

--
/Gevaldi

Fra : Leony

Dato : 19-05-04 12:13

In news:40aa2d39$0$176$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk,
Gevaldi typed:

> Du glemte lige at fortælle at man så
> også skal huske at slette mailto:

Nej, det glemte jeg ikke.

Jeg skrev "Marker messageID, kopier".

Jeg skrev ikke "Marker messageID, kopier genvej".

Fra : Gevaldi

Dato : 18-05-04 09:03

Janner skriblede:
> Pludselig kan jeg kun se de kørende programmer når jeg fremkalder
> task man. Før kunne jeg via et fane blad se de enkelte processer ???
> Hva' kan der være gået galt ?? Se billede i dk bin

Er du sikker på det, for gruppen
hedder altså: dk.binaer

--
/Gevaldi

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 18-05-04 09:07

Janner wrote:

> Pludselig kan jeg kun se de kørende programmer når jeg fremkalder task man.
> Før kunne jeg via et fane blad se de enkelte processer ??? Hva' kan der være
> gået galt ?? Se billede i dk bin

Min newsserver har ikke de binære grupper, så jeg kan desværre ikke se
billedet, men lad mig komme med et gæt: Du er kommet til at
dobbeltklikke på kanten af Taskmanagerens vindue. Et nyt dobbeltklik på
kanten, bringer fanebladene tilbage.

--
Mvh. Kim Ludvigsen

Fra : Janner

Dato : 18-05-04 09:35

> [...]
> billedet, men lad mig komme med et gæt: Du er kommet til at
> dobbeltklikke på kanten af Taskmanagerens vindue. Et nyt dobbeltklik på

<KIiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiim du er en svedske fååk det havde jeg sgu ikke
troet den kunne finde på

Takker