Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Hvilket digitalt videokamera?
Fra : Jimmy

Dato : 18-05-04 07:11

Hej

Jeg vil gerne have et digitalt videokamera, til under 5000, men mangler
viden om hvad man bør gå efter.

Jeg har kig på Canon MV 630i.

Mine ønsker er:
- Lille størrelse
- Stor optisk zoom
- Mediet man optager på skal enten kunne være stort eller relativt billigt,
så man kan have flere med sig
- Billedkvaliteten skal være mærkbart bedre end mit IXUS 400

Giver det noget der kan hjælpe mig videre?

Mvh
Jimmy

Fra : Claus Smith

Dato : 18-05-04 15:04

Jeg valgte i tidernes morgen, sidste sommer, en Sony TRV-12E, som jeg indtil
videre har været ganske tilfreds med.

Kender ikke lige præcis den model, som du kigger på, men med nutidens DV
kameraer, så tror jeg ikke at forskellen er så stor i den prisklasse når vi
snakker om mærkevare.

Claus Smith