Xantia og radioproblemer
Fra : Karsten Lindberg

Dato : 18-05-04 07:16

Hej NG!!

Vor Xantia ´94 har en radio med kode. Jeg har indtastet en forkert kode og
nu er den bare ikke til at resette . den står stadig og viser 3 tal selv om
der er slukket for både radio og bil i over et døgn. Er der nogen der har et
bud på hvad jeg gør galt.
Jeg har selvfølgelig den rigtige kode, men kan ikke komme til at taste noget
som helst fordi intet på radioen fungerer.

hilsen
Karsten

Fra : Bernhard Ege

Dato : 18-05-04 08:09

"Karsten Lindberg" <kli@ats.dk> wrote in message
> [...]
noget
> som helst fordi intet på radioen fungerer.

Det står i manualen hvordan man nulstiller koden så man kan prøve igen.
Der er noget med at en knap skal holdes i nogle sekunder.

Jeg har dog ikke den manual mere da min nye Xantia ikke har sådan en
radio...

mvh Bernhard

Fra : dosser

Dato : 18-05-04 15:57

Tag strømmen fra radioen (Ikke kun tænding men al strøm, tag f.eks. + af
batteriet) vent en time og sæt strøm på igen, nu skulle du kunne indtaste en
ny kode.

****************Fra manualen***********
Ved start:

-Tænd radione. Displayet viser "CODE"

-Indtast den hemmelige kode ved hjælp af memo-tasterne 1 til 4
Tryk på tasterne det antal gange der er nødvendig for at få det rigtige
ciffer frem i displayet.

- Godkend den indtastede kode ved at trykke på memo-tast 6 og radioen er
klar til brug.

***************SLUT*********************
Håber dette hjalp

--
Jan

Vær venlig IKKE at tilføje adressen i deres navnekartotek!
Dette er for at undgå udbredelse af mailadressen med henblik på at undgå
SPAM og VIRUS!

Fra : Karsten Lindberg

Dato : 19-05-04 07:10

Hej Bernhard og Jan

TUSINDE TAK for hjælpen - jeg fandt (langt om længe) manualen og fik læst
hele svineriet. Bernhard var inde på at der skulle trykkes på en knap (BAND)
i et par sek. og det virkede. Nu kan jeg indtaste den korrekte kode. Den mad
Batteriet virkede faktisk også med det samme.

m.v.h.
Karsten