Nogen der bruger hotpop til e-post????
Fra : (Sebastian Adorján D~

Dato : 17-05-04 23:26

Hejsa

Jeg har gennem længere tid glædet mig over hotpop.com, der tilbyder
gratis og frit tilgængelig pop-account; men fra forleden kan jeg ikke
længere finde dem ;-(

Mit postprogram siger, at domænet ikke kan resolves, og det samme gør
min webbrowser.

Der skulle vel ikke være nogen, der ved noget?

Mvh Sebastian

--
Er der nogen, der kan tilbyde os en bolig på Vestsjælland
mindst 140 kvm - og mig, som er lingvist, et job, så modtages

Fra : Christian Bech

Dato : 18-05-04 08:53

Sebastian Adorján Dyhr <sadyhrSLETDETTE@mail.tele.dk> wrote:

> Hejsa
>
> Jeg har gennem længere tid glædet mig over hotpop.com, der tilbyder
> gratis og frit tilgængelig pop-account; men fra forleden kan jeg ikke
> længere finde dem ;-(

Prøv igen. Jeg har lige været inde.

--
Christian

Fra : (Sebastian Adorján D~

Dato : 20-05-04 07:11

Hej Christian

Christian Bech <nospam@ebbesen.mail.dk> wrote:

> Prøv igen. Jeg har lige været inde.

Tak, nu virker det også her - gad vist, hvad der var sket.

/Seb

Fra : Christian Bech

Dato : 20-05-04 09:21

Sebastian Adorján Dyhr <sadyhrSLETDETTE@mail.tele.dk> wrote:

> Tak, nu virker det også her - gad vist, hvad der var sket.

Vi fik nok bare det, vi havde betalt for-

--
Christian

Fra : (Sebastian Adorján D~

Dato : 20-05-04 19:42

Hej Chr.

Christian Bech <nospam@ebbesen.mail.dk> wrote:

> Vi fik nok bare det, vi havde betalt for-

Tjoh det kan selvf være - men nu har det kørt upåklageligt for mig i et
par år - så det undrede mig, at den meldte om host not known og den
slags - nærmest at de var råget ud af dns-systemet ;-(

/Seb