Re: Web kamera og video chat på Mac
Fra : Per Dalum

Dato : 17-05-04 22:21

Tak for henvisningen til artiklen. Den besvarer hardware spørgsmålet,
men hvad med software?

Hvis nu alle mine modparter benytter Microsoft Messenger, er der så
noget håb? Kan jeg via iChat tjatte med en dansk Windows maskine?
..per.

Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 17-05-04 22:45

Per Dalum <pedal@mail.dk> wrote:

> [...]
>
> Hvis nu alle mine modparter benytter Microsoft Messenger, er der så
> noget håb? Kan jeg via iChat tjatte med en dansk Windows maskine?

Du skal have et Philips TuCam Pro cam samt iChatUSBCam og en IOXperts
driver installeret, så virker din Mac.

Dine Windows venner skal bare hente en AIM 5.5 og have et cam som
virker, så spiller det hele.

--
med venlig hilsen
Jesper Haaber Gylling

Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 17-05-04 22:46

> [...]

> Hvis nu alle mine modparter benytter Microsoft Messenger, er der så
> noget håb? Kan jeg via iChat tjatte med en dansk Windows maskine?

Hvad er dit screenname ? Prøv at kigge forbi på macsnakdk

--
med venlig hilsen
Jesper Haaber Gylling

Fra : Christian Bech

Dato : 18-05-04 08:53

> [...]

> Hvis nu alle mine modparter benytter Microsoft Messenger, er der så
> noget håb? Kan jeg via iChat tjatte med en dansk Windows maskine?

Via AIM og ikke Messenger. Messenger på Mac kan svjv. ikke bruge webcam.

--
Christian