Gloss
Fra : Olesen

Dato : 17-05-04 22:16

Hvordan går det med Jan W's moteurhjelm ??

Fra : Cosworth POWER

Dato : 17-05-04 22:30

> Hvordan går det med Jan W's moteurhjelm ??

Hehe - det går vist fint og han (Jan W.!!) anbefalede mig at bruge Ultra
Glozz på min bil, så da vi var til Biler i Bella købte jeg produktet og har
poleret min bil med det. Det er ok nemt at anvende og bilen er meget
lettere at vaske når den trænger pga. lakken efter behandlingen.

--
Thomas Krath
http://tkrath.dk/bilimport/ - importguide

Fra : Ukendt

Dato : 17-05-04 22:41

> [...]
> poleret min bil med det. Det er ok nemt at anvende og bilen er meget
> lettere at vaske når den trænger pga. lakken efter behandlingen.

Er du ligeså tilfreds som jeg er, Thomas..?

--
/Jan W Nielsen

Fra : Olesen

Dato : 17-05-04 23:01

"Jan W. Nielsen" <intetsvar> skrev i en meddelelse

> Er du ligeså tilfreds som jeg er....

Vil det sige, der ingen vaskeridser er og den stadig består 'negletesten' ?

Fra : Ukendt

Dato : 17-05-04 23:04

> Vil det sige, der ingen vaskeridser er og den stadig består 'negletesten'
?

Det vil sige, at det er mindst lige så godt som noget andet, jeg nogensinde
har prøvet.

--
/Jan W Nielsen

Fra : Olesen

Dato : 17-05-04 23:40

> ?
>

> Det vil sige, at det er mindst lige så godt som noget andet, jeg
nogensinde
> har prøvet.

...men ikke overvældende så...en jævn god præstation som måske
krævede mere arbejde for at undgå skjolder i forhold til...Sonax ??

Fra : Ukendt

Dato : 18-05-04 09:52

> ..men ikke overvældende så...en jævn god præstation som måske
> krævede mere arbejde for at undgå skjolder i forhold til...Sonax ??

Jeg har aldrig prøvet noget bedre.

Det er heller ikke besværligt at arbejde med.

--
/ Jan W Nielsen

Fra : Ukendt

Dato : 18-05-04 14:51

> Jeg har aldrig prøvet noget bedre.
>
> Det er heller ikke besværligt at arbejde med.

Hmm hvis UG kræver en excentersliber med polerskive så ved jeg nu snart
ikke. Jeg synes pokkermig at den er tung at håndtere (dej-arme eller ej)

Er mest til at bruge alm. klude.

--
Tom

Fra : Ukendt

Dato : 18-05-04 14:56

> Hmm hvis UG kræver en excentersliber med polerskive så ved jeg nu snart
> ikke. Jeg synes pokkermig at den er tung at håndtere (dej-arme eller ej)

*LOL*

Intet problem, Tom.

Sidste gang brugte jeg et udtjent nyvasket viskestykke - det dur bare..!

--
/ Jan W Nielsen

Fra : Cosworth POWER

Dato : 18-05-04 17:30

> Hmm hvis UG kræver en excentersliber med polerskive så ved jeg nu
> snart ikke. Jeg synes pokkermig at den er tung at håndtere (dej-arme
> eller ej)
>
> Er mest til at bruge alm. klude.

Jeg brugte alm. klude.... excentersliberen går det blot lettere, men er ikke
et krav!

Fra : Cosworth POWER

Dato : 18-05-04 17:29

> Er du ligeså tilfreds som jeg er, Thomas..?

Det er yderst effektivt - næsten for effektivt idet småridser tydeliggøres.
Vaskeridser kan man ikke se - de forsvinder!

Fra : Ted

Dato : 18-05-04 13:14

Hermed min tilkendegivelse af at produktet ULTRA GLOSS virkelig er et godt
produkt. og at jeg vil anbefale det til alle som jeg kender.

Min bil er en 1968 Cadillac DeVille Convertible, med en 16 år gammel lak,
lakken var i rigtig pæn stand da jeg købte bilen for 1 år siden, men jeg
tænkte at ville prøve det nye produkt som jeg læste om i et Svensk bilblad.
og det har jeg ikke fortrudt ! ! efter polering fremstod bilens lak, ruder,
krom, mv som om at den var flottere end ny !. nå men for en god ordens skyld
gav jeg den et par gange ovenpå, og det tog vel ikke mere end 15-20 minutter
de efterfølgende gange, på trods af at bilen fylder 6x2 meter.

Efterfølgende har jeg været meget grov imod lakken, hvilket vil sige at den
aldrig er blevet vasket, men kun aftørret i ruderens med et håndklæde, og
der ses virkelig ikke nogen ridser efter den grove behandling af lakken, og
bilen fremstår som nypoleret hver gang.

Nu er der gået et år, og jeg har netop givet den en let behandling med Ultra
glozz, hvilket ikke var nødvendigt, men blot for at kunne glæde mig over
produktet og bilen til næste år.

Ultra Glozz har virket perfekt på mine ruder også, og det er faktisk ikke
nødvendigt at benytte viskerne ved kørsel over 60 km/t. vandet preller af af
sig selv, også til sidst hvor det var 12 mdr siden påføring.

Fælgene er rå højglanspoleret alu ( ikke lakerede eller plastbelagt ) og de
har ingen form for oxydering efter de 12 mdr.

Bilen kører selvfølgelig ikke vinterkørsel, men benyttes dagligt som
hverdagsbil. fra 1.4. til der påbegyndes saltning af vejene

Jeg har prøvet adskillige andre "vidundermidler" som lover alt imellem
himmel og jord, men intet andet produkt end ULTRA GLOZZ har kunnet opfylde
mine krav. og holdt hvad der blev lovet på flasken

Teddy
www.smallblock.dk og nej jeg forhandler ikke produktet, og har ej aktier
eller lign i Ultra Gloss.

Fra : Ukendt

Dato : 18-05-04 14:54

> Min bil er en 1968 Cadillac DeVille Convertible, med en 16 år gammel lak,
> Nu er der gået et år, og jeg har netop givet den en let behandling med
Ultra
> glozz, hvilket ikke var nødvendigt,

Hvor ofte kører du i bilen og hvor meget står den udenfor i vind og vejr?

Det er jo ikke hel ligemeget når vi taler om 1 års holdbarhed, fordi jeg har
læst om andre der har prøvet UG med ca. 3 mdr holdbarhed.

--
Tom

Fra : Ted

Dato : 18-05-04 15:01

> [...]
har
> læst om andre der har prøvet UG med ca. 3 mdr holdbarhed.

Som jeg skriver i indlægget, så står den inde fra når de begynder at salte,
og til 1.4.

Derudover står den ude stort set altid.

Hvis du polerer en gammel opel kadett, som er fuldstændig misligeholdt i
lakken, så holder det nok kun i 3 minutter, hvis der ikke bruges maskine.
men er udgangspunktet godt, som det var på min vogn, så er det sku noget som
virker 100%

Teddy.

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 18-05-04 16:45

On Tue, 18 May 2004 16:01:29 +0200, "Ted" <salg@smallblock.dk> wrote:

>Derudover står den ude stort set altid.

Og du vasker den aldrig, men tørrer den kun af med "et stykke stof"?
ROFL

/Mogens
Biler fra @lfa til Omeg@ - og glad for min TT3 :)

Fra : Olesen

Dato : 18-05-04 16:54

"Ted" <salg@smallblock.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> lakken var i rigtig pæn stand da jeg købte bilen for 1 år siden, men jeg
> tænkte at ville prøve det nye produkt som jeg læste om i et Svensk

Hmm..min egen originale lak er 18 år gammel, så den kan vel også klare
'turen'...
Har halv-seriøst overvejet at prøve det, men hvis resultatet ikke holder
mere end 3 mdrs. penge, så er jeg lidt ked af at ha' givet lakken
en 'coating', som aldrig går af, og jeg efterfølgende ikke kan komme
'ned til lakken' på vanlig vis.

Nok ubegrundede bekymringer, men alligevel.