MS Windows
briani 27239
Ældre programmer på XP Pro
Fra : Snavox

Dato : 17-05-04 21:27

Hejsa.

Jeg har problemer med at installere lidt ældre programmer på min XP. Det
drejer sig f.eks. om Politikkens Nudansk Ordbog, andre ordbøger, der kører
under Bogskabet, og et spil ved navn Virtual Pool 3.

Fælles for dem er, at Setup.exe starter, men der sker ikke noget som helst.
Jeg har forsøgt at køre dem i kompatibilitetstilstand, men det hjælper
heller ikke.

Jeg har hentet runtime-moduler til VB 1-4, men kan ikke få lov at installere
dem i \system32.

Kan nogen hjælpe?

Venlig hilsen

Poul