MS Windows
briani 27239
Billedmappe i XP
Fra : Dennis Lange

Dato : 17-05-04 21:04

Hej.

Min XP har nogen gange svært ved at forstå, når en mappe indeholder
billedfiler.
XP burde lave denne mappe til en billedmappe, men mulighed for visning af
billedserie etc.

Hvad kan jeg gøre for at banke ind i hovedet på min computer, at der rent
faktisk er billeder i mappen?

--
Mvh.
Dennis Lange

- Brugte fagbøger: www.pensum.dk www.bogbiz.dk

Fra : emj

Dato : 17-05-04 22:04

On Mon, 17 May 2004 22:03:32 +0200, "Dennis Lange"
<dblng3@hotmail.com> wrote:

>Hvad kan jeg gøre for at banke ind i hovedet på min computer, at der rent
>faktisk er billeder i mappen?

XP kan ikke gætte gåder. Du bliver nødt til at fortælle XP, hvilke
mapper, du vil have vist som billedmapper, så skal XP såmænd sagtens
huske det selv efterfølgende
Hilsen emj
Hilsen emj

Fra : Dennis Lange

Dato : 18-05-04 10:49

emj wrote:
> XP kan ikke gætte gåder. Du bliver nødt til at fortælle XP, hvilke
> mapper, du vil have vist som billedmapper, så skal XP såmænd sagtens
> huske det selv efterfølgende

Sjovt nok kan den selv regne det ud i nogle tilfælde.

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 17-05-04 22:16

"Dennis Lange" <dblng3@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> billedserie etc.
>
> Hvad kan jeg gøre for at banke ind i hovedet på min computer, at der rent

Lægge mappen ind som en undermappe til mappen Billeder under Dokumenter.

Kurt

Fra : Ukendt

Dato : 18-05-04 06:58

Hej !

Vælg: Vis - Tilpas denne mappe - Vælg type = Billeder.

mvh

Abricosicus

Fra : Dennis Lange

Dato : 18-05-04 10:50

Abricosicus wrote:
> Vælg: Vis - Tilpas denne mappe - Vælg type = Billeder.

Tak for et præcist svar.
Det var lige denne funktion jeg manglede.