MS Windows
briani 27239
skal vælge konto i xp i starten
Fra : MVN

Dato : 17-05-04 20:17

hvordan kan jeg fjerne det ?

inde i kontrolpanel>brugerkonti er der 3 konti "mig" (admin)
"gæst" (ikke aktiv)
"asp.net machine a..."

hvad er det for en konto "asp.net machine a..." ??

kan jeg fjerne den ? for så burde det jo køre optimalt,jeg har installeret
alle opdateringer og det var efter jeg gjorde det den konto kom

MVN

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 17-05-04 20:40

"MVN" <o@o.o> skrev :

>kan jeg fjerne den ? for så burde det jo køre optimalt,jeg har installeret
>alle opdateringer og det var efter jeg gjorde det den konto kom

Hvis det er samme maskine, som du har brugt til at skrive dit
indlæg med, så er den langt fra fuldt opdateret.
--
Knud
http://hjemmesider.frac.dk

Fra : MVN

Dato : 17-05-04 21:15

> Hvis det er samme maskine, som du har brugt til at skrive dit
> indlæg med, så er den langt fra fuldt opdateret.
> --

aha.... forklaring følger ??

hvordan ved du det ?
hvad mangler jeg ?

MVN

Fra : MVN

Dato : 17-05-04 21:19

"MVN" <o@o.o> skrev i en meddelelse

> aha.... forklaring følger ??
>
> hvordan ved du det ?
> hvad mangler jeg ?
>
> MVN

var inde og kigge på update siden igen.... jeg manglede 10 ting... men de er
først kommet på efter jeg fik sp1 installeret
troede ikke der ville komme mere efter det da det var det sidste jeg
opdaterede...

men forklar hvordan du kunne vide det !?

MVN

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 17-05-04 21:33

"MVN" <o@o.o> skrev :

>men forklar hvordan du kunne vide det !?

Din Outlook Expressversion er temmelig gammel, der er kommet
flere vigtige opdateringer siden ver. 1106, som du bruger.

Man er oppe på 1409 nu (men det betyder godt nok ikke, at der har
været 203 opdateringer, men 4 - 5 stykker har der været).

Fra : MVN

Dato : 17-05-04 21:54

> [...]
>
> Man er oppe på 1409 nu (men det betyder godt nok ikke, at der har
> været 203 opdateringer, men 4 - 5 stykker har der været).

hvordan opdatere jeg det ?

har opdateret alt jeg kunne på microsoft update

MVN

Fra : MVN

Dato : 17-05-04 21:57

glem det.... kan se jeg er fuldt opdateret nu...

det var bare fordi jeg som sagt ikke troede der kom mere på efter jeg
installerede SP1

MVN

Fra : A.N.

Dato : 17-05-04 20:40

Hej MVN
Hvis du vil havde XP til at starte uden valg af bruger skal du gøre
følgende:

Gå i KØR og skriv control userpasswords2 tryk OK
Du fjerner fluebenet ud for " bruger skal angive brugernavn og............
Tryk OK og så kommer en boks hvor der sikker står administrator øverst, og
hvis det er den som skal starte
trykker du OK uden at skrive noget i andre felter.
Genstart computeren og du vil se den startet op uden at vælge noget som
helst.

Axel

Fra : Pico

Dato : 17-05-04 23:01

A.N. wrote:
> [...]
> trykker du OK uden at skrive noget i andre felter.
> Genstart computeren og du vil se den startet op uden at vælge noget

Og hvad så hvis man vil have den anden konto der står under Administratoren
til at starte ? Kan den på en eller anden måde flyttes øverst ?
Pico

Fra : Ebbe Hansen

Dato : 18-05-04 14:52

On Mon, 17 May 2004 21:40:13 +0200, "A.N." <axelkorup@fjernmail.dk>
wrote:

> [...]
>trykker du OK uden at skrive noget i andre felter.
>Genstart computeren og du vil se den startet op uden at vælge noget som

Jeg forstår ikke rigtig hvad der foregår.
min XP starter op uden logon, fordi jeg under installering, forbigik
alt dette.
I brugerkonto er der flueben i -brugere skal angive brugernavn....-
under brugernavn står der
1 administrator
2 Ebbe
For sjov prøvede jeg at fjerne fluebenet, og den startede stadig op
uden logon, men nu var alle genveje væk fra skrivebordet, hvorfor det?
og jeg kunne ikke få dem tilbage, før jeg ændrede det igen, og satte
fluebenet
----
Spørgsmålet er om den vil lave det samme med en vens PC, han må logge
på, hver gang han starter op. Vil det ændre hans opstilling, hvis han
fjerner fluebenet ?
mvh Ebbe

Fra : Torben Greve Otzen

Dato : 17-05-04 21:04

MVN skrev i en meddelelse:
[snip]
> hvad er det for en konto "asp.net machine a..." ??
Lavede en lille søgning på google:
http://groups.google.com/groups?hl=da&lr=&ie=UTF-8&c2coff=1&q=asp.net+machine&meta=group%3Ddk.edb.system.ms-windows.*

> kan jeg fjerne den ? for så burde det jo køre optimalt,jeg har
> installeret alle opdateringer og det var efter jeg gjorde det den
> konto kom

Ja, det kan du godt...
--
Hilsen Torben Greve Otzen

Træt af Outlook Express' måde at citere på?
Hent OE-QuoteFix: http://flash.to/oe-quotefix/

Fra : Glenn Rasmussen

Dato : 18-05-04 11:30

Hej Torben,

> Ja, det kan du godt...

Man kan altså fjerne "asp.net machine a..." UDEN problemer? Det lyder godt,
men hvad bliver den så brugt til?

/Glenn
(Remove "NOSPAM" in my e-mail to reply.)

Fra : MVN

Dato : 18-05-04 12:55

aner det ikke
men bare man ikke sletter admin kontoen så burde der ikke kunne være noget
man ikke har "tilladelse" til