Love Shop, Tivoli - fotos
Fra : rosenauer.dk

Dato : 17-05-04 19:44

Love Shop spillede endnu engang en rigtig fed koncert i København - denne
gang i Tivoli. Materialet var gamle hits kombineret med nyt og godt
materiale. For en gang skyld fandt jeg lyden i Tivoli rigtig god, og lyset
var også ganske ok.

Nogen der var derinde ?!

Jeg har tilføjet nogle billeder på http://rosenauer.dk derindefra, hvis
nogle har lyst til at se dem =) Kommentarer modtages gerne..

Mvh,

Martin Rosenauer
http://rosenauer.dk

Fra : Christian

Dato : 17-05-04 21:17

"rosenauer.dk" <spam@spam.dk> wrote in message
> [...]
>
> Jeg har tilføjet nogle billeder på http://rosenauer.dk derindefra, hvis
> nogle har lyst til at se dem =) Kommentarer modtages gerne..

Jeps, jeg var der, og det var første gang jeg så dem live. Jeg har sikkert
set dig, da jeg stod på forreste række helt ovre i højre side for scenen.
Men ja, det var et godt sæt, savnede dog "Bin Laden Blues". Og ham Henrik
Hall er nu underholdende at se på

Christian

Fra : rosenauer.dk

Dato : 17-05-04 21:21

> Men ja, det var et godt sæt, savnede dog "Bin Laden Blues". Og ham Henrik
> Hall er nu underholdende at se på

Enig! - men de har så meget andet godt! .. og ja, Henrik Hall er absolut
noget af det mere underholdende på en scene Jeg har set ham lave "Kom
Nu!-dansen" nogle gange efterhånden og det er sgu godt nok sjovt ;)

/Martin
http://rosenauer.dk

Fra : Christian

Dato : 17-05-04 22:16

> [...]
> noget af det mere underholdende på en scene Jeg har set ham lave "Kom
> Nu!-dansen" nogle gange efterhånden og det er sgu godt nok sjovt ;)

"Kom nu!-dansen"? Aha, så det er det man kalder det *g*

Fra : rosenauer.dk

Dato : 18-05-04 16:16

> "Kom nu!-dansen"? Aha, så det er det man kalder det *g*

Mit mest plausible gæt :) .. men skal da spørge ! =)

/Martin - http://rosenauer.dk

Fra : Jesper B. Nielsen

Dato : 17-05-04 23:26

"rosenauer.dk" wrote:

> [...]
>gang i Tivoli. Materialet var gamle hits kombineret med nyt og godt
>materiale. For en gang skyld fandt jeg lyden i Tivoli rigtig god, og lyset

Flotte billeder.

Jeg var derinde. Synes dog at lydniveauet er alt for lavt ved disse
koncerter i Tivoli. Man hører for meget snak fra publikum omkring én.

Savnede også "Pia Larsen". Men de spillede da "Alle har en drøm at befri" så
jeg var nogenlunde tilfreds.

Fra : rosenauer.dk

Dato : 18-05-04 10:39

> Flotte billeder.

Tak!

> Jeg var derinde. Synes dog at lydniveauet er alt for lavt ved disse
> koncerter i Tivoli. Man hører for meget snak fra publikum omkring én.

Puha, jeg stod faktisk med ørepropper (men var også lige nedenfor scenen),
så jeg må erkende at jeg hverken hørte publikumsnak eller andet :')

> Savnede også "Pia Larsen". Men de spillede da "Alle har en drøm at befri"

> jeg var nogenlunde tilfreds.

Sidstnævnte er absolut også min favoritsang med dem!

/Martin - http://rosenauer.dk