iframe og noscroll
Fra : Stephan Grooss

Dato : 17-05-04 18:31

Hej

Jeg har det problem at på min side bruger jeg iframes som har en
rimelille højde, jeg vil dog gerne have sådan jeg kun har vandret
scroll på mine sider og jeg ved godt de kun kommer hvis tingene
er for aflange men er der en måde og komme det problem til
livs...?

Jeg har læst andre som har spurgt efter det samme men kun fået
svaret at man skal tilpasse elemterne, men det er jo meget godt.

Men er der en kode for at fjerne lodret scroll?

->Stephan

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Ryan Kristensen

Dato : 17-05-04 18:52

On 17 May 2004 17:31:02 GMT, Stephan Grooss <expoiser@hotmail.com> wrote:

> [...]
> svaret at man skal tilpasse elemterne, men det er jo meget godt.
>
> Men er der en kode for at fjerne lodret scroll?

Nej der er ikke nogen standard kode til det.
Det du skal gøre er at angive en vidde på dit body element, i den side der
åbnes i iframen. Hvis vidden du angiver er breddere end iframen, så vil
der komme horisontal scroll.
Du skal så bare sørge for, at vidden er tilpas stor, så der ikke også
kommer vertikal scroll.

--
Ryan Kristensen