Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
www.photoinspiration.dk
Fra : rene

Dato : 17-05-04 18:13

Jeg kan altså godt se billeder på sitet uden at være logget på. Så mon ikke
det er fra tastaturet og opefter der er noget galt ?

- René

Fra : Tommy Jensen

Dato : 17-05-04 18:22

On Mon, 17 May 2004 19:12:52 +0200, "rene" <ross@type.dk> wrote:

>Jeg kan altså godt se billeder på sitet uden at være logget på. Så mon ikke
>det er fra tastaturet og opefter der er noget galt ?

Nej det er fordi der er foretaget en ændring af sitet.

Fra : Claus Hastrup

Dato : 17-05-04 18:22

"rene" skrev i en meddelelse news:c8arrt$2qp3$1@news.cybercity.dk...
> Jeg kan altså godt se billeder på sitet uden at være logget på. Så mon
ikke
> det er fra tastaturet og opefter der er noget galt ?
>
> - René

....inden du tager folks dumhed for givet, så det kunne det jo også være, at
photoinspiration.dk lige for nylig har gjort det muligt for folk at se
billederne i fuld størrelse. Jeg er i hvert fald en af dem, der har prøvet
*flere gange* før uden at kunne se dem - indtil i dag.

--
Claus Peter Hastrup

Fra : Karsten Feddersen

Dato : 17-05-04 18:24

Hej

rene wrote:
> - René

*PLONK*

Kender du mig ikke og jeg står i din adressebog, så slet mig venligst.

Fra : Karsten Feddersen

Dato : 17-05-04 18:26

Hej

Fra : Ole C

Dato : 17-05-04 18:23

"rene" <ross@type.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg kan altså godt se billeder på sitet uden at være logget på. Så mon
ikke
> det er fra tastaturet og opefter der er noget galt ?
>
> - René

Det er fint du lige har fået ordnet dine thumbs til at alle kan se dem
igen... sjovt, for en uge siden kunne du selv godt se problemet.. roflmao..

Fra : rene

Dato : 17-05-04 18:33

Tjaaa Ole tro hvad du vil, det rager mig egentlig en fjer.

Men sitet fejler ikke noget. Så lad være med at får det til at lyde sådan!

Kan du ikke blive medlem ?? Er det derfor du har de sure opstød ?

Mvh
René
*ROFLMAO*

*Plonk*

Fra : Ole C

Dato : 17-05-04 18:52

> [...]
>
> Men sitet fejler ikke noget. Så lad være med at får det til at lyde sådan!
>
> Kan du ikke blive medlem ?? Er det derfor du har de sure opstød ?

Kan se det også kniber med hukommelsen René.. Men for lige at opfriske dig,
så havde jeg visse betænkeligheder ved overstående site da det gik i luften.
Jeg blev pr. automatik inviteret, men valgte pga disse betænkligheder at
forlade sitet.. det må selv du kunne huske..vi havde da så vidt jeg husker
ca. 5-10 mails imellem os, da du ikke forstod min skepsis.. men tak for dit
modne svar... jeez... du er sq da godt nok på kollisionskurs for tiden, hva
?

Mvh Ole..

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 17-05-04 19:24

Ole C wrote:

> [...]
> modne svar... jeez... du er sq da godt nok på kollisionskurs for tiden, hva

Tja, det er jo den sædvanlige historie, hvor Rene tror, at han holde
alle for nar, men det er da hyggeligt at konstatere, at Jakob Hansen
i virkelighedden er et dæknavn for Rene Asmussen, det var jo min
første konklution, da sitet blev annonceret...!

Og nu hvor det ikke længre er en hemmelighed, at det er Rene
Asmussen som driver www.photoinspiration.dk, så kan vi andre endnu
engang ta' os et grin over Rene's storhedsvandvid...

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Ole C

Dato : 17-05-04 19:28

> Og nu hvor det ikke længre er en hemmelighed, at det er Rene
> Asmussen som driver www.photoinspiration.dk, så kan vi andre endnu
> engang ta' os et grin over Rene's storhedsvandvid...

Var det en hemmelighed ? - Det har da været kendt længe.. )

Mvh Ole C.

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 17-05-04 20:24

Ole C wrote:

> Var det en hemmelighed ? - Det har da været kendt længe.. )

Det har jo været sådan, at Rene har gjort alt for at skjule, at han
stod bag www.photoinspiration.dk.

Og selv om jeg og andre har påpeget, at Rene sansynligvis er sitet's
ejer, så har det jo kun været formodninger, og derfor er det jo
herligt, at dit udsagn sætter tingene på deres rette plads...!

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Tommy Jensen

Dato : 17-05-04 20:54

On Mon, 17 May 2004 21:23:58 +0200, Niels Ebbesen
<info@niels-ebbesen.net> wrote:

> [...]
>ejer, så har det jo kun været formodninger, og derfor er det jo
>herligt, at dit udsagn sætter tingene på deres rette plads...!

Hvordan kommer I til den konklusion at Jakob Hansen og Rene Asmussen
er samme person? I givet fald skulle denne person så have adgang til 3
forskellige internet forbindelser samtidig - ikke umuligt men
usandsynligt synes jeg . Samtidig med Rene's udgydelser her i gruppen
har jeg mailet med Jakob Hansen og han har mailet fra 2 forskellige IP
adresser (formentlig arbejde og privat) som begge er forskellige fra
den Rene Asmussen har postet fra her i gruppen.

Dette er IKKE et forsvar af Rene Asmussen jeg undrer mig bare over
hvordan I kan komme med sådanne beskyldninger uden at underbygge dem
med beviser.

MVH Tommy

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 17-05-04 21:45

Tommy Jensen wrote:

> Dette er IKKE et forsvar af Rene Asmussen jeg undrer mig bare over
> hvordan I kan komme med sådanne beskyldninger uden at underbygge dem
> med beviser.

Jeg har kun skrevet, at jeg formoder, at Rene Asmussen er den der
står bag www.photoinspiration.dk

Ole Condrup har ytret, at han i 5-10 e-mails har forhandlet et
medlemskab af www.photoinspiration.dk med Rene Asmussen.

Og Rene Asmussen har folk han arbejder tæt sammen med, f.eks
Hr.Erligt (Søren Højberg Pedersen), så der kan godt være flere
internetforbindelser i sving...!

Det kan også forklare, at der her på det sidste har været flere nye
brugere i denne gruppe, som mærkelig nok har et forbavsende kendskab
til tingene...!

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Ole C

Dato : 17-05-04 22:01

> [...]
> står bag www.photoinspiration.dk
>
> Ole Condrup har ytret, at han i 5-10 e-mails har forhandlet et

Nej Niels.. nu skal du sq ikke tage ordene ud af munden på mig... Jeg har
skrevet at jeg igennem 5-10 mails har haft en diskussion med Asmussen
hvorfor jeg havde alle disse forbehold vedr. det site.. havde intet med
medlemskab at gøre... ! Derimod undrede det mig, at en som selv kun var
medlem gik så meget op i hvad jeg mente om pågældende site.. Som jeg har
skrevet andetsteds, så ved jeg ikke om han står bag, men det ville undre mig
meget om ikke han gjorde, eller ihvertfald har en nært kendskab til vedk.
som gør.. ellers er det sq ikke normalt at gå sådan "på barrikaderne" over
at en bette fritidsfotograf som jeg havde nogle "men" og "hvis" vedr. et nyt
site..

Mvh Ole C

Fra : René Asmussen

Dato : 17-05-04 22:27

he he .. Ole du påtager dig andres holdninger, hvordan skulle du kunne
bringe mit pis i kog. Jeg er da ligeglad med om du har adgang til det site
eller ej. Men hils Kent

/René

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 17-05-04 22:21

Ole C wrote:

> [...]
> skrevet at jeg igennem 5-10 mails har haft en diskussion med Asmussen
> hvorfor jeg havde alle disse forbehold vedr. det site.. havde intet med

Jeg beklager misforståelsen, den skyldes, at jeg er blevet vildledt
af din brug af ordet mails, det forbinder jeg med en korrespondance
pr. e-mail, udvekslings af synspunkter i en nyhedsgruppe kalder jeg
for indlæg...

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Ole C

Dato : 17-05-04 21:53

> [...]
>

> Dette er IKKE et forsvar af Rene Asmussen jeg undrer mig bare over
> hvordan I kan komme med sådanne beskyldninger uden at underbygge dem

Nu vidste jeg ikke at det ligefrem kunne være en beskyldning.. nu er det jo
ikke ligefrem sådan at Hr. Asmussen har noget imod omtalte site.. - han
laver jo ikke andet en at promovere det.. Rent faktisk promovere han det
mere end sit eget site.. hvilket jo er højst besynderligt.. Jeg ved ikke om
han er bagmand for sitet, men det ville være underligt andet, da han ret
hurtigt var efter mig, den gang jeg havde betænkligheder vedr. sitet - samt
det fact at han snakker/skriver om det 24/7..

Det ironiske er så, at alle hans indlæg ang. sitet i denne NG, får det stik
modsatte, nemlig en negativ effekt.. dette skal man ikke være medlem af
mensa for at regne ud.. flere og flere er utilfredse med den evige post ang.
sitet eller billederne. Indtil i dag, har det kun været muligt at se disse
billeder i thumbnails, dette til stor iritation fra gruppens brugere (minus
de som er medlem) ... Asmussen fortalte så at denne Hr. Jakob havde fortalt,
at det var et ønske fra sitets brugere at lave billederne sådan.. sjovt nok,
men nu er det ikke længere sådan, ca. 8 dage senere....

Hvad enten Asmussen er ejer af sitet eller ej, så har han ihvertfald en god
potion indflydelse på dette, dette til trods for den efterhånden massive
reklame som istedet har givet mere negativ omtale end det modsatte.. Alt i
alt er jeg ret så ligeglad, jeg finder det derimod ret så sjovt at følge med
i Asmussens eskapader.. sometider går det så stærkt med at skifte
mening/holdninger at det kan være svært at følge med..

Længe har folk herinde frabedt sig at se flere "reklamer" for omtalte site,
men nej.. dette ville Asmussen ikke.. Derefter begyndte han at poste links
til, tilsyneladende flotte billeder, men da ingen af os kunne se disse,
ville vi gerne være fri... nu er det så ændret og så er det igen det sjove
begynder, nu lader Asmussen nærmest som om at det er alle os herinde som er
dumme i hovedet og noget galt med, for han kan da sagtens se billeder i
stort format, uden at være logget ind... - Ja, det kan vi andre også NU..
men ikke for 8 dage siden...

Jeg aner ikke hvad Asmussen "har gang i", men uanset hvilken vinkel han end
måtte have, ja så skal man ikke have gået i skole mange år for at regne ud,
at det nok er flere "fjender" end "venner" han skaber sig på denne
beskostning...

Se, det er alt dette jeg finder, både tragisk, morsomt og en smule
skummelt.. Om han er ejer eller ej af pågældende site.. who cares..

Mvh Ole C.
www.condrup.dk

Fra : René Asmussen

Dato : 17-05-04 22:30

Yeps Who cares

Hils!

Fra : René Asmussen

Dato : 17-05-04 22:26

Tommy du er sgu ikke helt så du alligevel Men lad da Niels og Ole
blive i troen at jeg har de evner. Det er jo kun et kompliment til mig

Mvh
René

Fra : René Asmussen

Dato : 17-05-04 22:25

Hvad har været kendt længe Ole ?

At du ikke kan komme på sitet ??

Fra : René Asmussen

Dato : 17-05-04 22:24

He he .. ja med den forstand jeg har på web-design som er lig nul, så glæder
det mig da at du har så meget tiltro til mig at jeg skulle kunne lave et
sådan avanceret site Men tak for tiltroen

Men skriv da til Jakob og foklar ham at jeg har lavet hans site Det tror
jeg han vil blive glad for ... he he

Du er sgu for naiv gamle

- René

Fra : Ole C

Dato : 17-05-04 22:25

"René Asmussen" <ross@cool.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> sådan avanceret site Men tak for tiltroen
>
> Men skriv da til Jakob og foklar ham at jeg har lavet hans site Det

Kunne du ikke lære hvordan man citerer korrekt i en nyhedsgruppe ? - Det
ville lette samtalen for os begge.. Jeg gider ikke lege puslespil, bare for
at forstå alt det du skriver.. nej vent.. lad være med det.. jeg trækker mig
fra denne debat nu.. Hygge !

Ole C

Fra : René

Dato : 17-05-04 22:47

Yeps Hygge og hils

Fra : Alex Jensen

Dato : 17-05-04 18:32

hmm... jeg synes 10% af denne gruppe refererer til dit site.
og 90% af dine indlæg refererer til det....

Tror du ikke folk har set nok reklame. Hvad med at indrykke
en annonce i avisen istedet?

Der er nok spam på internettet i forvejen

Mvh Alex

Fra : rene

Dato : 17-05-04 18:38

Nå men nu vil jeg ud og lave nogle flere billeder ... hygge.!!

- Rene´

Fra : Tommy Jensen

Dato : 17-05-04 19:41

On Mon, 17 May 2004 19:12:52 +0200, "rene" <ross@type.dk> wrote:

>Jeg kan altså godt se billeder på sitet uden at være logget på. Så mon ikke
>det er fra tastaturet og opefter der er noget galt ?

Jakob Hansen (admin på sitet) har dette at sige thumbnails / store
billeder:

"Jeg har ændret sitets politik med gæstetilladelse, fordi blandt andet
Rene og andre på sitet ønskede at andre også skulle kunne få glæde af
sitets flotte billeder. Der blev rettet ønske om at sitet hedder
inspiration, men inspiration skal jo kunne ses. Og det kan jeg godt se
fornuften i. "

Fra : Ukendt

Dato : 17-05-04 20:06

> [...]
ikke
> det er fra tastaturet og opefter der er noget galt ?

Den der fejl du hentyder til fik jeg afhjulpet her efter kl 18.
hvor jeg forsøgte uden held
så er der også håb for mig, eller det var måske ikke en tilfældighed.

Mvh Knud