Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Hvad mener i ?
Fra : Rene

Dato : 17-05-04 17:35

Fra : Martin Gleit

Dato : 17-05-04 17:42

morbidt...men flot lavet..

"Rene" <ross@cool.dk> wrote in message
news:c8apjv$2odr$1@news.cybercity.dk...
> http://www.photoinspiration.dk/search.php?search_user=dominic_rouse
>
> Cool ideér fotografen kører med her.

Fra : Rene

Dato : 17-05-04 17:57

Ja de er lidt vilde

"Martin Gleit" <martingl@stofanet*REMOVETHIS*.dk> skrev i en meddelelse
news:40a8ec1e$0$18695$ba624c82@nntp05.dk.telia.net...
> morbidt...men flot lavet..
>
> "Rene" <ross@cool.dk> wrote in message
> news:c8apjv$2odr$1@news.cybercity.dk...
> > http://www.photoinspiration.dk/search.php?search_user=dominic_rouse
> >
> > Cool ideér fotografen kører med her.

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 17-05-04 19:22

In article <c8apjv$2odr$1@news.cybercity.dk>, Rene wrote:
> http://www.photoinspiration.dk/search.php?search_user=dominic_rouse
>
> Cool ideér fotografen kører med her.

Ikke min smag. Jeg er ikke til sådanne mareridt og syretrips.
Men teknisk flot.

Get 5% discount on VMWare use discount/referral code: MRC-POVPED260

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 17-05-04 19:30

Rene wrote:

> http://www.photoinspiration.dk/search.php?search_user=dominic_rouse
>
> Cool ideér fotografen kører med her.

Motiverne er noget dystre, og det er da fejlagtigt at kalde det
fotografi, det er mere relevant at kalde det 3D computergrafik..!

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : ChristianTC

Dato : 17-05-04 19:37

> Motiverne er noget dystre, og det er da fejlagtigt at kalde det
> fotografi, det er mere relevant at kalde det 3D computergrafik..!

Flotte billeder. Ville passe godt til et heavy metal album etc. Men det
er nok meget efter smag og behag om man synes om dem.

Mvh
Christian

Fra : Anders Houmark

Dato : 17-05-04 21:51

Rene wrote:
> http://www.photoinspiration.dk/search.php?search_user=dominic_rouse
>
> Cool ideér fotografen kører med her.

Kan du ikke beholde samme email adresse i din klient, det gør det nemmere
for mig at holde dig i killfilteret.
På forhånd tak

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk

Fra : Ole C

Dato : 17-05-04 22:02

"Anders Houmark" <anders@andersh.fjerndette.dk> skrev i en meddelelse

> Kan du ikke beholde samme email adresse i din klient, det gør det nemmere
> [...]

Hehe...

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 17-05-04 22:32

Anders Houmark wrote:

> Kan du ikke beholde samme email adresse i din klient, det gør det nemmere
> for mig at holde dig i killfilteret.

Jeg mener at CC's ADSL-kunder har fast IP-adresse, så du kan evt.
prøve at se om du kan filtrere Rene på X-Trace: 217.157.179.135

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Ole C

Dato : 17-05-04 22:41

> Jeg mener at CC's ADSL-kunder har fast IP-adresse, så du kan evt.
> prøve at se om du kan filtrere Rene på X-Trace: 217.157.179.135

Kan man godt,

Fra : René

Dato : 17-05-04 23:17

Du behøver da ikke lede efter min Ip, du må gerne få den Jeg har ikke
noget skjule. Spørgsmålet er nærmere om andre her har det

Hils og hygge

- René

Fra : Thomas Corell

Dato : 18-05-04 07:00

René wrote:
> Du behøver da ikke lede efter min Ip, du må gerne få den

Nej, for den står i alle dine indlæg.

> Jeg har ikke
> noget skjule. Spørgsmålet er nærmere om andre her har det

Det har jeg. Jeg er meget tæt på at skjule alle dine indlæg i min
newsreader.

--
Don't waste space

Fra : Rene

Dato : 18-05-04 08:42

Cool ... go ahead Du er jo ikke intereseret i det der skrives alligevel.
Så please gør mig den tjeneste Tak

Fra : Ulf Pedersen

Dato : 18-05-04 09:18

On Tue, 18 May 2004 05:59:47 +0000 (UTC), Thomas Corell
<nospamplease@corell.dk> wrote:

>Nej, for den står i alle dine indlæg.

>Det har jeg. Jeg er meget tæt på at skjule alle dine indlæg i min
>newsreader.

Det er ellers god underholdning og se fritidsfiskeren sprelle rundt i
sit eget net
--

Mvh. Ulf Pedersen
http://www.digifoto-nord.dk/ - min legeplads

http://www.betterphoto.com/sites4photogs/dynoMG.asp?memberID=51318
http://www.imagerating.dk/minedata.asp?sted=79&nr=5

Fra : Thomas Corell

Dato : 18-05-04 09:45

Ulf Pedersen wrote:
> On Tue, 18 May 2004 05:59:47 +0000 (UTC), Thomas Corell

> Det er ellers god underholdning og se fritidsfiskeren sprelle rundt i
> sit eget net

Det er også det eneste der afholder mig fra at gøre det ;)

--
Don't waste space

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 18-05-04 10:02

Thomas Corell wrote:

> Det er også det eneste der afholder mig fra at gøre det ;)

Ja jeg har det også sådan, at hvis jeg skal vælge imellem nogle
megga-lange tråde om indkøb af ugens tilbud i Aldi, og så Rene's
udskejelser, så er sidstnævnte de sjoveste...))

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Rene

Dato : 18-05-04 14:08

He he .. godt du kan more dig Ulf. Du har jo heller ikke andre glæder heri i
livet. Så kan du more dig her så er det fint Små hjerner små
fornøjelser.

Mvh
René

Fra : Ulf Pedersen

Dato : 18-05-04 14:26

On Tue, 18 May 2004 15:07:36 +0200, "Rene" <ross@mail.dk> wrote:

>He he .. godt du kan more dig Ulf. Du har jo heller ikke andre glæder heri i
>livet. Så kan du more dig her så er det fint Små hjerner små
>fornøjelser.

Der er en klov i ethvert cirkus, sjovt det altid er dig