Trådløst netværkskort til bærbar
Fra : Jacob Nielsen

Dato : 17-05-04 17:29

Hej,

Jeg har lovet kæresten at finde et trådløst netværkskort til hendes bærbare,
men jeg kan simpelthen ikke gennemskue alle de forskellige "standarder" så
er lidt på bar bund mht. hvad jeg skal vælge. Kan i hjælpe?

Eneste krav er at det er til en rimelig pris samt at det fungerer
selvfølgelig :)

Mvh. Jacob

Fra : MR Kris

Dato : 17-05-04 19:18

Hej Jacob

Jeg kan anbefale Roamabout eller D-link som begge understøtter 98 og nyere

prisen på edb priser er for et D-link D-Link Air Xpert DWL AG650 335 kr.
inkl moms og levering

så det er rimeligt nok

god fornøjelse

mvh

kris

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 18-05-04 08:38

On 17 May 2004 18:29:28 +0200, "Jacob Nielsen"
<jacob.nielsenREMOVE@REMOVEget2net.dk> wrote:

> Kan i hjælpe?

De kan i dk.edb.netvaerk.traadloest.

-A