B-One?
Fra : Brian k

Dato : 17-05-04 17:37

Hej

på opfordring fra andre i denne gruppe har jeg købt mig et domaine hos
b-one.

Jeg har meget lidt forstand på html, frontpage, osv..... men alligevel......
jeg kan overhovedet ikke få det til at virke.

domainet er www.retsikkerhed.dk

Det jeg ser når jeg bruger IE er ikke det jeg ser når jeg connecter via ftp.

Uanset om jeg kalder filen index.htm, eller default.htm, eller index.html,
osv.... så kommer der ikke andet end en side med en "test.asp" og 2
biblioteker som jeg ikke kan komme ind i når jeg indlæser siden via IE.

Jeg fatter minus!

Mvh
brian
MSN: brian_kristiansenXX@XXmsn.com (fjern de 4 * X)

Fra : Kasper Christensen

Dato : 17-05-04 18:11

> Uanset om jeg kalder filen index.htm, eller default.htm, eller index.html,
> osv.... så kommer der ikke andet end en side med en "test.asp" og 2
> biblioteker som jeg ikke kan komme ind i når jeg indlæser siden via IE.

Prøv at slette filen test.asp og så lægge din indexfil samme sted.

Kasper Christensen
Multimediedesigner
http://www.kasperc.dk

Fra : Brian k

Dato : 17-05-04 18:15

Kasper Christensen wrote:

> Prøv at slette filen test.asp og så lægge din indexfil samme sted.

når jeg går ind via ftp så er der ingen test.asp

Mvh
brian

Fra : Anders Thorsen Holm

Dato : 17-05-04 18:26

"Brian k" <brian@nospam.com> wrote:

> når jeg går ind via ftp så er der ingen test.asp

Kigger du i den rigtige mappe? Mon ikke den ligger i en mappe ved navn
public_html ?

--
Anders Thorsen Holm | http://www.thorsenholm.dk

Overvejer du at købe en DVD-afspiller? Så hold dig fra Fona!
Læs hvorfor: http://www.thorsenholm.dk/fona/

Fra : from south

Dato : 17-05-04 18:20

Hej Brian.
"Brian k" <brian@nospam.com> skrev i en meddelelse
> Det jeg ser når jeg bruger IE er ikke det jeg ser når jeg connecter
via ftp.
[snip]
> [...]
> osv.... så kommer der ikke andet end en side med en "test.asp" og 2
> biblioteker som jeg ikke kan komme ind i når jeg indlæser siden via

Jeg kan ikke se du har lagt nogle filer som hedder "index eller default"
op på din side. Skulle du ikke tage et par timer på
www.hjemmesideskolen.dk der kan du få lært en masse på ganske få timer.
Du skal ikke starte med asp ssi, før du er helt med på det der html og
css. Mvh Knud

Fra : Tommy J

Dato : 18-05-04 05:49

Brian k wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:
> [...]
> osv.... så kommer der ikke andet end en side med en "test.asp" og 2
> biblioteker som jeg ikke kan komme ind i når jeg indlæser siden via IE.

Jeg ved ikke om du har løst problemet. Men jeg har også B-One. Jeg kun logget
på ftp via IE og min index.html skal ligge i samme mappe som
b-one-default.html!
Tommy J

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : henrik

Dato : 18-05-04 06:28

> domainet er www.retsikkerhed.dk

Jeg ved godt det er lidt sent at sige det, men retssikkerhed er med to
s'er...

Fra : Tommy J

Dato : 18-05-04 06:37

henrik wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:

> Jeg ved godt det er lidt sent at sige det, men retssikkerhed er med to
> s'er...

Ja, den er jeg enig i. Så jeg vil lige gøre opmærksom på http://fiduso.dk
ved Bertel Lund Hansen!

Fra : Jesper Brunholm

Dato : 23-05-04 10:02

henrik skrev:

> Jeg ved godt det er lidt sent at sige det, men retssikkerhed er med to
> s'er...

Hvis man kigger ind på hans side kan man se at han godt ved det, men har
måttet tage til takke med en fejlstavning fordi det rigtigt stavede
domæne er optaget.

Jeg håber han har en aftale med retssikkerhed.dk om det, for ellers er
jeg bange for at han let kan blive fradømt retten til at bruge sit domæne.
En mulighed kunne dog også være at komme problemet i forkøbet og lave en
aftale. Hvis den bla. går ud på at der på retsikkerhed.dk står at "dette
er ikke retssikkerhed.dk, portal for...... bla bla. hvis du er gået
forkert kan du komme videre her: [link]".

MEN det er op til ham selv at tage beslutninger i den sag.
Jeg vil ikke maile til retssikkerhed.dk om det af flere grunde:
1) sympati for hans sag
2) Da han har et klart mere positivt udgangspunkt hvis han henvender sig
til retssikkerhed.dk end hvis de henvender sig til ham, den fordel skal
han ha' lov til at ha'.
3) Det ser efter min mening ikke ud som om han gør det i "ond vilje" og
for at misbruge domænesammenfaldet.

mvh

Jesper Brunholm

Fra : Brian k

Dato : 23-05-04 18:25

Jesper Brunholm wrote:
> Jeg vil ikke maile til retssikkerhed.dk om det af flere grunde:
> 1) sympati for hans sag

Hej

Tak....

Mvh
Brian

Fra : Jane

Dato : 23-05-04 10:35

Brian k skrev i <news:c8apnf$2ogh$1@news.cybercity.dk>:

> domainet er www.retsikkerhed.dk

Alle de links til S: virker ikke.

Jane
--
æbleskrog.dk

Fra : Brian k

Dato : 23-05-04 18:38

Jane wrote:

> Alle de links til S: virker ikke.

Hej Jane

Tak fordi du gjorde opmærksom på det... det er frontapage der hele tiden
spiller mig et puds, hvergang jeg har editeret i siderne... så skriver en
adressen på hardisken

Det er rettet nu, det var i øvrigt "kun" på siderne 2, 6, 8, 9, 13, 14, 15,
19 (underligt)

Mvh
Brian (som er totalt ny og idiot til at lave hjemmesider)