Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Brazil Tour 2004
Fra : Glenn Rasmussen

Dato : 17-05-04 17:01

Hej NG,

Tidligere på året har jeg været en tur i Brasilien og har derfor naturligvis
taget en masse billeder.

Nogle af dem kan ses her...

Link:
http://www.tyranno.dk/images/braziltour2004.htm

Jeg kunne godt tænke at høre jeres mening om billederne og konstruktiv
kritik er velkommen.

Billedekvaliteten er måske ikke helt i top, men kan ikke få programmet jeg
bruger til at "export" bedre .

På forhånd tak,

/Glenn
(Remove "NOSPAM" in my e-mail to reply.)

Fra : Simon [2700]

Dato : 17-05-04 21:12

> Link:
> http://www.tyranno.dk/images/braziltour2004.htm

De er rigtigt flotte, det er synd de ikke er vist i højere opløsning (gerne
fuld)...
mvh.Simon

Fra : Glenn Rasmussen

Dato : 17-05-04 22:08

Hej Simon,

> De er rigtigt flotte, det er synd de ikke er vist i højere opløsning
(gerne
> fuld)...

Tak! Jeg vil prøve at se på muligheden for at uploade billederne i full
size, men har kun 25mb på mit webhotel.

Har du nogle gode råd til forbedringer - til billeder taget i naturen?

Fra : Simon [2700]

Dato : 18-05-04 17:09

> Har du nogle gode råd til forbedringer - til billeder taget i naturen?

Hej igen,
nej desværre, jeg nyder bare de mange billeder der bliver postet links til
her, de giver gode ideér..
mvh.Simon

Fra : Glenn Rasmussen

Dato : 18-05-04 01:19

Hej Simon,

> De er rigtigt flotte, det er synd de ikke er vist i højere opløsning
(gerne fuld)...

Så skulle det gerne være ordnet .

Link:
<http://www.tyranno.dk/images/braziltour2004_fullsize.htm>

Hvis du klikker på billeder komme de op i fuld størrelse i eget vindue...

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 18-05-04 08:19

Glenn Rasmussen wrote:

> <http://www.tyranno.dk/images/braziltour2004_fullsize.htm>
>
> Hvis du klikker på billeder komme de op i fuld størrelse i eget vindue...

Tak for kikket, det er flotte billeder, men jeg håber da, at du også
har taget billeder af andre ting...

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Glenn Rasmussen

Dato : 18-05-04 10:51

Hej Niels,

> Tak for kikket, det er flotte billeder, men jeg håber da, at du også
> har taget billeder af andre ting...

Jamen, det har jeg da - de er bare private .

Men jeg kunne f.eks. godt tænke mig at uploade de billeder jeg tog til
Carnaval i São Paulo, men det blev taget med et gammelt analogt kamera og er
derfor teknisk set ikke særlig flotte.

Det kan være jeg vil uploade nogle andre billede senere, men dem der er der
nu er dem jeg selv synes jeg flottest - udover de private selvfølgelig *g*.

Fra : Simon [2700]

Dato : 18-05-04 17:10

> (gerne fuld)...
>
> Så skulle det gerne være ordnet .

tak for det, de er kanon.
mvh.Simon

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 17-05-04 22:13

On Mon, 17 May 2004 18:00:43 +0200, Glenn Rasmussen wrote:

> Jeg kunne godt tænke at høre jeres mening om billederne og konstruktiv
> kritik er velkommen.

Hmm hvor er de smækre brasilianske damer???!

Sry

Det er nogle meget flotte billeder, hvis du spørger mig. Total fed natur!

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"