Fortsættelse på dety med opkastning fra lø~
Fra : kirsten

Dato : 17-05-04 16:34

Hejsa.
Ville bare lige fortæller at Mille-missen og jeg har været på besøg hos
dyrelægen i eftermiddags, da hun blev ved med at kaste op i går, og i nat.
Den lille stakkel havde mavekatar, så vi fik nogle tabletter, fordi damen
absolut IKKE ville stikkes:( Og så noget foder (Hill´s Prescriptiondiet)
som gøre at det komme ud af den anden ende i stedet for munden. Så nu skal
hun have piller, noget ZooLacpasta og altså dietkost nogel dage.
Men hvordan får jeg de piller i hende, fordi dem er damen altså heller
ikke særlig glad for.

Det var så opfølgningen.
Mille-missen og KIrsten

Fra : Mette B

Dato : 17-05-04 17:11

> [...]
> hun have piller, noget ZooLacpasta og altså dietkost nogel dage.
> Men hvordan får jeg de piller i hende, fordi dem er damen altså heller

Hej Kirsten Og Mille-Mis

Vi havde en ordentlig krabat af en hankat, der bestemt ikke brød sig om
piller.. og havde nogle rigtige lange kløer på siden af foden, der ALTID
kunne nå op og rive en, når vi skulle holde ham fast og give ham
piller....

Det løste vi dog ved at få en sådkaldt "pille-tang" hos dyrlægen. Ligner
en engangssprøjte, men hvor der sidder en tang for enden, hvor man
sætter pillen fast. Så holder man kattens hoved, putter denne tang så
langt så muligt ind, "afskyder pillen" bag tungen.. og vupti den er
slugt uden den store ballade !

Så det kan jeg anbefale !

Knus

Mette B, Liva og Lille Mis