http://www.lkauto.dk/
Fra : low fi

Dato : 17-05-04 13:18

http://www.lkauto.dk/
Er der nogen der har kendskab til dem ? Virker de fair med priser osv.
Jeg har ikke forstand på priser, men de ligger tæt på :)

Fra : Martin / Fårevejle

Dato : 17-05-04 13:40

Jeg synes det lyder lige pepret nok: 29.900 for en Opel Kadett... ;(

Fra : SlowHand

Dato : 17-05-04 13:50

"low fi" <nothing@get2net.dk> wrote in message

> http://www.lkauto.dk/
> Er der nogen der har kendskab til dem ? Virker de fair med priser osv.
> Jeg har ikke forstand på priser, men de ligger tæt på :)

Måske en skjult reklame?
Synes ikke rigtigt jeg kunne finde andre indlæg fra afsenderen "low fi",
end dette...

/SlowHand

Fra : Landberg

Dato : 17-05-04 15:01

> Måske en skjult reklame?
> Synes ikke rigtigt jeg kunne finde andre indlæg fra afsenderen "low fi",
> end dette...

Det er ikke utænkeligt. Har lige fundet ud af at en konkurrent har skrevet
en masse indlæg hvor han giver sig ud for at være kunde "hos sig selv".
Altså noget i retning af "Hej. Jeg har handlet hos xxx og dem kan jeg klart
anbefale". Det er fint når kunder skriver sådan og anbefaler en forhandler,
men det er faneme klamt når det er forhandleren der selv gør det.

MVH

Thomas Landberg
www.bokstuning.dk

Fra : low fi

Dato : 17-05-04 19:26

Heh, nej, det er ikke reklame.. Jeg har skrevet herinde før, men efterhånden
et halvt år siden.. Men der er ingen der kender dem ? Jeg synes også selv de
virkede lidt dyre, men det ku jo være fordi bilerne var ekstra iorden ? Men
nu tror jeg bare jeg tier stille, så i ikke tror jeg reklamere.. Næste gang
jeg spørger om noget der omhandler links, dropper jeg bare at skrive linket
som emne.. sorry :P

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 17-05-04 19:34

On Mon, 17 May 2004 20:25:57 +0200, "low fi" <nothing@get2net.dk>
wrote:

> [...]
>jeg spørger om noget der omhandler links, dropper jeg bare at skrive linket

Du kan blot melde dig med navn istedet for "low fi" - så er der
sjældent de samme problemer !!

/Mogens
Biler fra @lfa til Omeg@ - og glad for min TT3 :)

Fra : jan@stevns.net

Dato : 17-05-04 20:12

Mogens Knudsen <dkfritidbilSLET@DETTEe-mail.dk> skrev :

>Du kan blot melde dig med navn istedet for "low fi" - så er der
>sjældent de samme problemer !!

nemlig - Mugge ;)

Nu med HP Ipaq H2210 - X-Road og NavTech kort - Bwadrrr !!

Fra : John Sahl

Dato : 18-05-04 13:01

jan@stevns.net wrote:

> nemlig - Mugge ;)

Argh, vognstænger!

--
John Sahl,
http://www.Bilstereobladet.dk

Fra : Simon [8000]

Dato : 17-05-04 14:53

Første faresignal burde da være de (elendigt) fotomanipulerede billeder!

/Simon

Fra : Lasse Kristiansen

Dato : 17-05-04 15:05

"Simon [8000]" <none@none.com> wrote in message

> Første faresignal burde da være de (elendigt) fotomanipulerede billeder!

Ha ha.. Ja, det ser temmelig komisk ud. Der er vist en, der lige har opdaget
"Lightning effects" i Photoshop.

/ Lasse

Fra : Jesper Sørensen

Dato : 17-05-04 15:13

"low fi" <nothing@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> http://www.lkauto.dk/
> Er der nogen der har kendskab til dem ? Virker de fair med priser osv.
> Jeg har ikke forstand på priser, men de ligger tæt på :)

En Corolla fra 1988 der har kørt 215000 km til 40000 kr.

Det virker sku lidt dyrt.