S: Seat Ibiza 1,6 Stella årgang 2000
Fra : Lasse Kristiansen

Dato : 17-05-04 12:56

Sælges:

Seat Ibiza 1,6 Stella
Årgang: 2000
Kilometertal: 68.000
Sortmetal
ABS
Servo
4 airbags
Nye vinterdæk
Cd-skifter (10 cd'er) m. trådløs fjernbetjening m.m.

Pris: 94.000 kr.

Lækker bil, der sælges modvilligt, men til fordel for et bedre gode:
Drømmeboligen.

Nedslag gives ved hurtig handel.

Skriv til: lasse(at)heindorff(dot)net eller lasseheindorff@hotmail.com

(at) = @
(dot) = .

--
Mvh, Lasse K

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 17-05-04 12:59

> Sælges:

Man sælger i markedsgrupperne.

dk.marked.privat.bil

Her bliver vi bare skide sure - og tilbyder dig brugte vatpinde og
skumfiduser som betaling for din bil.

--
/Jan W Nielsen

Fra : bme

Dato : 17-05-04 13:02

> Man sælger i markedsgrupperne.
>
> dk.marked.privat.bil
>
> Her bliver vi bare skide sure - og tilbyder dig brugte vatpinde og
> skumfiduser som betaling for din bil.

øv, du kom først.....

/bo

Fra : bme

Dato : 17-05-04 13:01

Den havde du også til salg 13 timer og 34 minutter tidligere.

Du bør dog overveje at benytte dk.marked.privat.bil istedet, herinde får du
kun tilbudt afgnavne skumfiduser

/bo

Fra : Lasse Kristiansen

Dato : 17-05-04 15:02

"bme" <bme@fritid.tele.hej> wrote in message

> Den havde du også til salg 13 timer og 34 minutter tidligere.
>
> Du bør dog overveje at benytte dk.marked.privat.bil istedet, herinde får
du
> kun tilbudt afgnavne skumfiduser

Yes yes, jeg kunne ikke lige forstå, hvor mit indlæg blev af, da jeg
gentagne gange ledte efter den i dk.marked.privat.bil. Ved sgu ikke lige,
hvad der gik galt. Koks i mailprogrammet...

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 17-05-04 19:20

On Mon, 17 May 2004 16:02:16 +0200, "Lasse Kristiansen"
<lasseheindorff@hotmail.invalid> wrote:

>Koks i mailprogrammet...?

Naej - nærmere koks i hovedbunden

/Mogens