Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Kamerareparation
Fra : Aksel

Dato : 16-05-04 21:29

Jeg har et Nikon F65 med Voigtländer zoom 28-210 mm.

Kameraet kan pludselig ikke fokusere, hverken auto eller manuel.

Ved auto drejer fokuseringsringen men det kan tilsyneladende ikke køre langt
nok, ved lang brændvidde fungerer det, men ikke under ca. 150 mm.

Er der nogen i gruppen der kender en reparatør der kan ordne det, jeg tror
det er opjektivet der er beskadiget.

Hilsen Aksel

Fra : Tholo - www.tholofot~

Dato : 16-05-04 22:45

"Aksel" <akselj@newmail.dk> skrev i en meddelelse

> Er der nogen i gruppen der kender en reparatør der kan ordne det, jeg tror
> det er opjektivet der er beskadiget.

Prøv at kontakte www.cav.dk dem kender jeg personlig som værende gode, men
ved at også Hother, foto/c samt goeker blandt andre også kan hjælpe eller
henvise til nogle der kan.
--
Med venlig hilsen Fotograf Thomas Lorentsen
www.tholofoto.dk

Fra : David List

Dato : 17-05-04 09:38

On Sun, 16 May 2004 22:28:52 +0200,
Aksel <akselj@newmail.dk>
wrote in <40a7cee3$0$176$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>:
> [...]
> nok, ved lang brændvidde fungerer det, men ikke under ca. 150 mm.
>
> Er der nogen i gruppen der kender en reparatør der kan ordne det, jeg tror

Har du proevet med et andet objektiv? Fortael os hvor i landet du bor,
hvis du ikke har andre objektiver til kameraet, saa kunne det vaere
der er en behjertet sjael, der vil lade dig laane et objektiv i to
minutter.

--
Med venlig hilsen / Best regards
David List