Skærme
Fijala 3554
Philips 107T/20
Fra : Anders Sørensen

Dato : 01-05-01 21:13

Hejsa

Jeg har for ca. 3 uger købt en Philips 107T/20.
Jeg har fået den byttet fordi den var uskarp i et område på ca. 8x3 cm
foroven,
og der var også et område hvor den ikke var så hvid som det øvrige.

Den nye jeg har fået, har ikke de 2 skavanker, men har til gengæld lidt
"hængekøje"
foroven i billedet. Hvor meget kan accepteres?
Min har ca. 1,5 mm midt på billedet.
Det er iøvrigt en helt flad skærm, og der er et godt billede på den.

--
Mvh.
Anders Sørensen

Fra : Thomas

Dato : 02-05-01 17:29

On Tue, 1 May 2001 22:12:38 +0200, "Anders Sørensen"
<ats@NOSPAMcomputer.dk> wrote:

>Jeg har for ca. 3 uger købt en Philips 107T/20.
>Jeg har fået den byttet fordi den var uskarp i et område på ca. 8x3 cm
>foroven,

Hvordan fik du den byttet? I den biks du købte den eller via
on-site-garanti?

Jeg har nemlig en Philips 201P10, som er uskarp i nederste venstre
hjørne, ca. 3x5cm. Har tænkt på at høre om det er noget
on-site-garantien kan/vil dække og er derfor nysgerrig efter at høre
hvordan du fik din byttet.

--
Mvh.
Thomas

Fra : Anders Sørensen

Dato : 02-05-01 18:57

Thomas <phlux@iname.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:=DTwOkk4CCtVt1he8o7yKG1rOBIH@4ax.com...

> [...]
> hjørne, ca. 3x5cm. Har tænkt på at høre om det er noget
> on-site-garantien kan/vil dække og er derfor nysgerrig efter at høre

Jeg fik min byttet onsite.
Men hvad med "hængekøjen" på min, synes du det skal accepteres?

Fra : Per LH

Dato : 02-05-01 20:20

Jeg troede osse at min Sony havde hængekøje, men fandt så ud af at den
skulle betragtes lidt "skråt forneden" fra.

Det er er nemt at bedømme om det er det der er galt med Nokia´s testprogram.

Per LH www.guitarsiden.dk