OSS
Fra : Poul Erik Jensen

Dato : 16-05-04 18:33

Fra: "Lars Erik Bryld" <larserik@dadlnet.invalid>

> Fordi jeg ikke føler mig kaldet til at skrive en OSS for
> en gruppe jeg kun har fulgt i 5 måneder.

Det kommer vel i høj grad an på om du har noget at tilføje - og bør ikke
holde dig tilbage fra at skrive om hvad du måtte have viden om.

> Hvorfor så flytte diskussionen væk fra gruppen den omhandler?

Der skal diskuteres her i gruppen ikke på OSS-siden, der vel nærmest
skal indeholde konklutionerne fra debatten. Der har i årevis været
diskuteret og foreslået OSS til gruppen, men ingen har taget initiativ
til at handle. Her er chancen, der jo senere kan flyttes, ændre design
og gøres mere officiel.

> Hvis man ikke bruger Internet Explorer, kan man ikke se indholdet.

Ja, det er jo kedeligt ;-(
Hvordan skal man også kunne geberte sig i det virvar af meninger om "how
to do" de mange producenter ikke indbyrdes kan blive enige om.
Selvfølgelig skal der på sigt findes en løsning på det, men det må ligge
lidt nede i prioritetsrækkefølgen, al den stund, at det nok er ganske få
det rammer.
Jeg havde ingen anelse om at det jeg lavede var bundet til en bestemt
software, men på den anden side er det jo den mest udbredte - specielt
blandt målgruppen.

--
Poul Erik Jensen - www.genealog.dk - www.skolekammeraten.dk
Emnelinien må tilføjes [1234] ved direkte svar for at passere spamcheck.

Fra : aafe

Dato : 16-05-04 18:47

On Sun, 16 May 2004 19:32:42 +0200, "Poul Erik Jensen" wrote:

>... Der har i årevis været
>diskuteret og foreslået OSS til gruppen, men ingen har taget initiativ
>til at handle. Her er chancen, der jo senere kan flyttes, ændre design
>og gøres mere officiel.

Præcis - det handler jo om at komme igang!

med venlig hilsen

Arne