Thomas Crown Affair soundtrack
Fra : Rasmus Thorsø Nielse~

Dato : 16-05-04 17:47

I filmen Thomas Crown Affair, fremfører Nina Simone et lille stykke
klavermusik der varer omkring 1½ minut. Kan noder/pianotabulatur til dette
stykke musik rekvireres? Jeg kan selvfølgelig selv lytte det af, men det
består af mange stemmer og det ville være nemmere at overskue hvis jeg bare
kunne få fat i noderne. Nogen der kender noget til det?

Rasmus Thorsø Nielsen

Fra : Flying Hotdogs

Dato : 18-05-04 01:51

Rasmus Thorsø Nielsen <rasmus.nielsenFJERNDETTE@tele2adsl.dk> wrote:
> [...]
> af, men det består af mange stemmer og det ville være nemmere at
> overskue hvis jeg bare kunne få fat i noderne. Nogen der kender noget

Hej Rasmus
Er det det nummer der hedder "Sinnerman"? så kan det købes her
http://www.comparestoreprices.co.uk/piano-sheet-music/unbranded-nina-simone-feeling-good-the-very-best-of-sheet-music.asp

/ Flying Hotdogs

Fra : Rasmus Thorsø Nielse~

Dato : 18-05-04 13:58

"Flying Hotdogs" <info@[NOSPAM]flyinghotdogs.dk> skrev i en meddelelse

> Hej Rasmus
> Er det det nummer der hedder "Sinnerman"? så kan det købes her

> [...]
Nu har jeg hverken mulighed for at betale med VISA, MasterCard eller andet
undtagen DK så er der ikke muligvis en dansk side - jeg kunne eventuelt få
en musikforhandler til at bestille det hjem?

/Rasmus