Olie lampe i sierra
Fra : Lars Nielsen

Dato : 16-05-04 17:43

Hejsa.
Min olie lampe er begyndt at lyse når jeg drejer med lidt fart på.
F. eks rundt i en rundkørsel...
Den holder op så snart det går ligeud igen...
Hvad kan der være galt? Løs olietryksmåler? Eller er min motor smadret?
Mvh. Lars Nielsen

Fra : jan@stevns.net

Dato : 16-05-04 17:54

"Lars Nielsen" <pade@exon.dk> skrev :

>Hvad kan der være galt? Løs olietryksmåler? Eller er min motor smadret?

Det er vel omsonst at spørge dig om pinden kan nå olien ?

<grin>

Nu med HP Ipaq H2210 - X-Road og NavTech kort - Bwadrrr !!

Fra : Lars Nielsen

Dato : 16-05-04 18:15

> Det er vel omsonst at spørge dig om pinden kan nå olien ?

Næ, det er det ikke. Hmm, den bruger åbenbart mere olie end jeg regned med.
Nå, det må jeg fikse en dag. Den ryger også lidt blå når man starter den.
Tak for hjælpen.
Mvh. Lars Nielsen

Fra : Claus Fabritius

Dato : 16-05-04 18:42

"Lars Nielsen" <pade@exon.dk> skrev i en meddelelse

> Næ, det er det ikke. Hmm, den bruger åbenbart mere olie end jeg regned
med.
> Nå, det må jeg fikse en dag. Den ryger også lidt blå når man starter den.

Tror at det er dumt at vente til "en dag". Hvis du vil gøre dig håb om at
din motor skal overleve bør du nok hælde noget olie på den inden du skal ud
og køre næste gang. Og gerne både olie og filterskift.
--
Claus Fabritius
Uno Turbo i.e. Racing

Fra : jan@stevns.net

Dato : 16-05-04 18:52

"Claus Fabritius" <champ88@ofir.invalid> skrev :

>Tror at det er dumt at vente til "en dag". Hvis du vil gøre dig håb om at
>din motor skal overleve bør du nok hælde noget olie på den inden du skal ud
>og køre næste gang. Og gerne både olie og filterskift.

Tror du ikke det er røgsignalerne han vil vente med at fikse ;)

Nu med HP Ipaq H2210 - X-Road og NavTech kort - Bwadrrr !!

Fra : Claus Fabritius

Dato : 16-05-04 19:10

<jan@stevns.net> skrev i en meddelelse

> Tror du ikke det er røgsignalerne han vil vente med at fikse ;)

Man kan håbe, men rækkefølgen han skriver det i giver desværre en idé om at
det er olien han vil kigge på en dag :)
--
Claus Fabritius

Audi RS6 - Mig ha'! :)

Fra : Brian

Dato : 16-05-04 19:15

Hejsa

Claus Fabritius skrev:

> Man kan håbe, men rækkefølgen han skriver det i giver desværre en idé
> om at det er olien han vil kigge på en dag :)

Der var vist ikke så meget olie at kigge på, når det kom til stykket

/Brian

Fra : Cosworth POWER

Dato : 16-05-04 19:55

> Audi RS6 - Mig ha'! :)

Det skulle vel ikke være denne:
http://www.tkrath.dk/forum/passionford/ktklub.dk2.jpg
http://www.tkrath.dk/forum/passionford/ktklub.dk3.jpg

Jeg vil også godt ha een :)

--
Thomas Krath
http://tkrath.dk/bilimport/ - importguide

Fra : Claus Fabritius

Dato : 16-05-04 20:07

"Cosworth POWER" <tkrath@SLEThotmail.com> skrev i en meddelelse

> Det skulle vel ikke være denne:
> http://www.tkrath.dk/forum/passionford/ktklub.dk2.jpg
> http://www.tkrath.dk/forum/passionford/ktklub.dk3.jpg

Nej, for den der er i stykker. Tror at den har taget det med "at tage
kegler" lidt for seriøst, men en magen til uden skrammer ville være helt
fint :)

> Jeg vil også godt ha een :)

Så kunne du også få lov til at prøve den med gearkassen i Sport-mode i
stedet for Drive :)
--
Claus Fabritius
Uno Turbo i.e. Racing

Fra : Cosworth POWER

Dato : 16-05-04 20:29

> Nej, for den der er i stykker. Tror at den har taget det med "at tage
> kegler" lidt for seriøst, men en magen til uden skrammer ville være
> helt fint :)

Haha - ja den havde fået lidt klø af nogle kursister. Den har kørt 27.000
km, men det kunne nu ikke mærkes!

> Så kunne du også få lov til at prøve den med gearkassen i Sport-mode i
> stedet for Drive :)

Netop :)

Fra : Claus Fabritius

Dato : 16-05-04 20:08

"Cosworth POWER" <tkrath@SLEThotmail.com> skrev i en meddelelse

> http://www.tkrath.dk/forum/passionford/ktklub.dk3.jpg

Hev de forresten nummerpladen af den, for den havde ingen plader på foran da
banemanden trillede en tur.
--
Claus Fabritius

Mig ha' :D

Fra : Cosworth POWER

Dato : 16-05-04 20:30

> Hev de forresten nummerpladen af den, for den havde ingen plader på
> foran da banemanden trillede en tur.

Der er nr.plader både for og bag...

Fra : Claus Fabritius

Dato : 16-05-04 20:37

> Der er nr.plader både for og bag...

Synes bare kun der var bag på til sidst. Men en fin bil, det er det helt
sikkert.
--
Claus Fabritius
Uno Turbo i.e. Racing

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 16-05-04 21:34

"Claus Fabritius" <champ88@ofir.invalid> skrev i en meddelelse

> Audi RS6 - Mig ha'! :)

Som du skriver det, så har du allerede en.

Hvad er problemet

--
mvh Uffe
Sierra 2,0i DOHC

Fra : Claus Fabritius

Dato : 16-05-04 21:56

"Uffe Bærentsen" <leitiNOSPAM@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Som du skriver det, så har du allerede en.

Det havde jeg også da jeg skrev det, men...

> Hvad er problemet

Den var for dyr i benzin, så jeg har allerede solgt den igen. Måske skulle
jeg bare se at smutte i seng :)
--
MVH
Claus Fabritius

Fra : Kim Jørgensen

Dato : 16-05-04 17:51

"Lars Nielsen" <pade@exon.dk> wrote in message

> Hvad kan der være galt? Løs olietryksmåler? Eller er min motor smadret?

Jeg kunne forestille mig den nok gerne vil ha en tår olie til tørsten.

Mvh.

Kim